eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?Re: Crowley!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfe
    ed.atman.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley!?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 16:10:03 +0000 (UTC)
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 37
    Sender: Ole <o...@p...bsdzine.org>
    Message-ID: <gl4t0r$ae$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <6...@o...googlegroups.com>
    <gl47rd$rtg$1@pyro.tvk.wroc.pl> <gl4k26$4bd$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <gl4lfr$5go$1@node2.news.atman.pl> <gl4m6b$f4i$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: prozac.bsdzine.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1232467803 334 83.238.13.126 (20 Jan 2009 16:10:03
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2009 16:10:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.8.3-20070201 ("Scotasay") (UNIX) (FreeBSD/6.4-RELEASE-p2 (i386))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:88613
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:
    > Icek wrote:
    > >>>> Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    > >>>> wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30
    > >>>>
    > >>> Mam(y) transmisję do PL-IXa z Wrocławia. Nie działa już 14h a informacja
    > > że
    > >>> optymistycznie zadziała ok. 24... czyli po ok. 28h od awarii :/
    > >>>
    > >> O... wstało ;-) czyli tylko 18h awarii.
    > >
    > > czyli czas dobry jak na lokalnego malego operatora osiedlowego ;)
    >
    > i co z tego... wiesz jak to wygląda z punktu widzenia tych od sprzedaży ???
    >
    > - ile mamy lojalek - o, oni nie zrezygnują
    > - Ci którzy odejdą to i tak się mieszczą w granicy migracji
    > - jak się pokończą lojalki to nikt nie będzie pamiętał wieelkich problemów
    > - część klientów i tak nie ma innego wyjścia jak CDP

    Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
    o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
    GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
    przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
    minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
    na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
    ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
    Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
    Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: