-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <g...@n...chmurka.net> <llhr7c$gt3$1@node2.news.atman.pl>
<llht3s$arn$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <llht3s$arn$1@speranza.aioe.org>
Subject: Re: Crowbar a wydajność
Date: Wed, 21 May 2014 13:27:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <537c8d95$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.29.11.101
X-Trace: 1400671637 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2226 83.29.11.101:49260
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2068
X-Received-Body-CRC: 3460003463
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:665144
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:llht3s$arn$...@s...aioe.org...
>>> http://img197.imageshack.us/img197/4359/3fazzowfegna
p.jpg
>> To ja się dołączę z takim pytaniem - po co się takie dziwaczne
>> układy
>> stosuje? Nie lepiej zrobić to za pomocą regulacji prądu wzbudzenia?
>> Przecież taki regulator na zenerkach wyzwalających tyrystory
>> generuje
>> niesamowitą ilość śmieci na wyjściu.
>Bo tam nie ma cewki wzbudzenia. IMHO durne rozwiązanie zwiększające
>obciążenie silnika i zużycie paliwa.
Ale zeby bylo smieszniej ... zwarcie strat nie przynosi. Cewka idealna
strat nie przynosi. Alternator ma prad ograniczony.
Wiec strat mamy tyle co na napieciu przewodzenia tyrystora i oporze
cewki.
We wspolczesnym samochodzie z altenatorem 100A jakies 150W strat
byloby niemile, choc tez niezauwazalne w paliwie, w motocyklu gdzie
prad mniejszy a wszystko plywa w oleju moze bez znaczenia jest.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.14 14:46 RoMan Mandziejewicz
- 21.05.14 16:39 Paweł Pawłowicz
- 21.05.14 17:15 Andrzej W.
- 21.05.14 17:23 Andrzej W.
- 21.05.14 17:49 J.F
- 21.05.14 19:59 Mirek
- 21.05.14 22:16 Paweł Pawłowicz
- 21.05.14 23:32 Andrzej W.
- 21.05.14 23:39 RoMan Mandziejewicz
- 22.05.14 00:03 AlexY
- 22.05.14 00:05 AlexY
- 22.05.14 00:07 AlexY
- 22.05.14 00:34 Marek
- 22.05.14 01:12 AlexY
- 22.05.14 08:43 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=