  • 51. Data: 2009-06-10 17:03:04
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Don Pedro napisał(a):

    > A widzisz, w MotoGP mają kontrolę trakcji i jakoś im to nie przeszkadza

    A co rozumiesz pod pojeciem "kontrola trakcji"?

    > ;) W cywilnych moto też rośnie moc z roku na rok, heble robią się coraz
    > ostrzejsze i pewnie za kilka (-dziesiąt?) lat bez elektroniki nie będzie
    > się dało jeździć.

    Oczywiscie. :) Bez wlozenia karty kredytowej do slotu nie da sie wogle
    odpalic silnika i odblokowac hamulca postojowego ;) A wszystko po to, by
    moc zdalnie i online potracac mandaty w chwili przekroczenia predkosci...

  • 52. Data: 2009-06-11 14:27:24
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 10 Jun 2009 18:26:01 +0200) ktos podajacy sie za Soulsick
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A dopiero wróciłem z delegacji, a tu widzę nasze przygody opisujesz :-).
    > Poza tym ustaliliśmy, że te gleby nie nauczyły nas nic, więc nie
    > wyciągaj wniosków :-)

    Ja tylko chcialem napisac, ze crashpady PWL daly rade, reszte sami
    wyciagneli :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/