    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <e...@g...com>
    <5aa146bb$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7ridp$e97$14@node1.news.atman.pl>
    <5aa150f2$0$999$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7rmrn$e97$17@node1.news.atman.pl>
    <5aa16726$0$994$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7rtip$e97$22@node1.news.atman.pl>
    <1utcczaygrpcc$.1imgwnhwd2940.dlg@40tude.net>
    <p7tfge$hcc$8@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Coz za pech przedawnienie :-)
    Date: Fri, 9 Mar 2018 11:40:36 +0100

    dyskusyjnych:p7tfge$hcc$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 09.03.2018 o 08:55, J.F. pisze:

    >Nie ma znaczenia co by pomyślał. W zakresie winy obowiązują go
    >przepisy jak każdego innego.

    Cywilnej byc moze, karna to IMO osobna kwestia.

    >Nie ma znaczenia jakie ma bomby i gwizdki.

    Ma o tyle znaczenie, ze jak mu sie nie chcialo wlaczyc gwizdkow,
    to nie byl pojazdem uprzywilejowanym, wiec mu nie wolno wyprzedzac na
    skrzyzowaniu.

    I mamy piekne uzasadnienie do "nie zachowujac ostroznosci".

    Za to trudno podobny zarzut postawic kierowcy drugiej karetki,
    ktoremu droge zajezdza seicento czekajace przy krawezniku.

    Tyle, ze tu mamy jeszcze przejazd kolumny uprzywilejowanej.

    >Dlatego na przykład karetki jak coś odwalają to zwalniają i się
    >upewniają. Policjanci już mniej, borowiki idą jak dzik w kartofle a
    >rządowi piloci jak dzik w sosnę.

    >No właśnie po nic, dlatego lepiej żeby jednak dojechała.

    Ale takze odpowiednio szybko.

    >Obstawiam, że go po pisiorsku wykopią.

    Cos w tym jest, to cmentarz dla zasluzonych :-)

    J.