  • Data: 2020-06-24 10:59:54
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Naiwny.

    A mogłbys chcoaiz dwoma słowami wyjasnic swoj punkt widzenia?

    > A ja widzę. Żeby wejść do sklepu trzeba dalej maseczkę.
    > Przychodnie dalej zamknięte, masz problem to zadzwoń ale nie
    > przychodź.

    Troche przesadzasz. Duzo rzeczy mozna załatwic zdalnie, telefonicznie,
    telewizytami etc. Ale jak masz potrzebe przyjscia osobiscie to nikt cie
    nie wyprosi.
    A jak w twojej przychodni nie chca cie przyjac to pamietaj ze dostaja
    za ciebie kase i moze warto zmienic perzychodnie?

    > Nie stawiaj, w jednym województwie umundurowany skurwysyn
    > napisał prawo powielaczowe w którym stwierdził że przyłbica
    > nie może zastąpić maseczki.
    > Tak jak w innym kretyn kazał pisac mandaty za mycie pojazdów
    > na myjce samochodowej.

    Takie mamy prawo. Bez mozliwości odwołania, decyduje wypisujacy mandat.
    Moze za rok dwa ludzie odzyskaja kase z niesłusznie nałozonych mandatów
    ale co sie namecza to ich.
    Na szczescie to sa nie tak znowu czeste przypadki.
    Korzystam z przyłbicy juz od jakiegos czasu i na razie nikt sie mnie
    nie czepiał.

    Nic dodac, nic ujac :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.