  • Data: 2020-06-24 01:56:11
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-23 o 22:53, Budzik pisze:

    > Te wszystkie srodki bezpieczenstwa to tak naprawde buteleczka 50mln z
    > płynem odkazajacym.

    Naiwny.

    > Nie widze problemu.

    A ja widzę. Żeby wejść do sklepu trzeba dalej maseczkę.
    Przychodnie dalej zamknięte, masz problem to zadzwoń ale nie przychodź.

    > Ale to był brak maseczki która została zastąpiona przyłbicą?
    > Stawiam ze raczej po prostu brak czegokolwiek.

    Nie stawiaj, w jednym województwie umundurowany skurwysyn
    napisał prawo powielaczowe w którym stwierdził że przyłbica
    nie może zastąpić maseczki.
    Tak jak w innym kretyn kazał pisac mandaty za mycie pojazdów
    na myjce samochodowej.

    > Z maseczkami to oczywiście zgoda - sam na poczatku uzywałem i
    > szybciutko zaczałem miec problemy z gardłem, nawet podejrzewałem ze
    > moze lekko przeszedłem to gówno.
    >
    > Dlatego byłem wielkim zwolennikiem rozsadnych ograniczen i bardzo mocno
    > krytykowałem moim zdaniem bzdury w stylu zakazu wchodzenia do lasu czy
    > koniecznosc uzywania maseczki na dworze jezeli nikogo nie ma w poblizu.

    Wszyscy krytykowali ale trzeba było głosić panikę żeby w pierwotnym
    terminie zrobić głosowanie w sposób nie konstytucyjny.