  • Data: 2020-06-25 15:27:12
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-06-23 23:22, Zenek Kapelinder wrote:
    > Módl sie Budzik żeby nie było echa epidemii. Chwilowo pomimo zdjęcia części
    ograniczeń udaje się trzymać ilość zachorowań na jakimś rozsądnym poziomie. Wygląda
    tak że aby do wyborów. Ale jak po wyborach pojawiło by się echo to na bank obowiązek
    noszenia wszedzie maseczek będzie nałożony a policja i inne służby nikomu nie
    odpuszcza.

    Swoim nie odpuszczą?

    >Teraz ryzykują i stosują metodę znana z PRL, czyli nie wkurwiac wtedy klasy
    robotniczej teraz wyborców. Są w stanie poświęcić cudze życia żeby osiągnąć swój cel.
    Po wyborach zaczną ratować kase żeby jej nie zabrakło. Mówili że pieniędzy mieli na
    trzy miesiące takich działań jakie zrobili. Jest jeszcze rezerwa w postaci złota czy
    rezerwy w obcych walutach. Ale to pieniądze na wypadek wojny albo innego kataklizmu a
    nie do wydania bo jakimś baranom maseczek nie chce się nosić.

    Barany to nigdy nie pracowały i wydaje im się, że można to wszystko
    wykreować.

    >WHO oświadczyło że maseczka przy prostocie stosowania i niskiej cenie jest
    najskuteczniejszym sposobem na wyhamowanie pandemii.

    Ile jest warte to oświadczenie?

    >Z ciekawości wszedłem na różne takie Onety biednych państw afrykańskich. Tak jak na
    Onecie czy innej Interii są zdjęcia i filmy z ulic. Oni tam w maseczkach po ulicach
    chodzą. Jak ci duszno w maseczce to popatrz jak w gorących krajach po ulicach chodzą
    ubrane muzułmanki. I jakoś żyją przy trzydziestu pięciu stopniach w czarnym worku
    zasłaniającym wszystko z niewielkimi otworami z wszyta siatka żeby coś widziały. A Ty
    umierałes od maseczki. Znowu zajebales jak chory w kubeł tak jak z oszczędzaniem
    wody.

    Może są przyzwyczajemi do biedy mentalnej.