  • 1. Data: 2014-05-23 00:12:05
    Temat: Coś tu nie gra?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Zaspamowało mi pocztę...

    http://www.economy-fuel.net/pl80jKu5mU/

    http://www.fuelsharksaver.com/pl77I89Lk3/

    "Może się to wydawać niewiarygodne, ale to prawda - mój samochód zużywa 3,2
    l/100km!!!"

    Ktoś się jeszcze na takie "stabilizatory napięcia" nabiera?

    LOL?
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 2. Data: 2014-05-23 01:16:03
    Temat: Re: Coś tu nie gra?
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    Ktoś się jeszcze na takie "stabilizatory napięcia" nabiera?

    Chyba emeryci kupujący garnki za 6K w "promocji" na raty ;)

  • 3. Data: 2014-05-23 06:53:50
    Od: Franek Kalina <a...@g...ru>

    Użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]
    > 3,2 l/100km!!!"
    >
    > Ktoś się jeszcze na takie "stabilizatory napięcia" nabiera?

    Oprócz ciebie chyba nikt. :-P

  • 4. Data: 2014-05-24 00:02:11
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-05-23 00:12, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > 3,2 l/100km!!!"
    >
    > Ktoś się jeszcze na takie "stabilizatory napięcia" nabiera?

    Brakuje tylko listu polecającego o treści
    "Mam dwa gniazdka - dzięki założeniu 2 stabilizatorów mój samochód wcale
    nie zużywa paliwa, dodatkowo dzięki wspaniałemu działaniu nowoczesnej
    technologii zauważyłem nie tylko zniknięcie otarć na zderzaku, ale też
    zmniejszyła się rdza na metalowych elementach.
    Pogłębił się tez bieżnik na oponach.
    Może to nie ma znaczenia, ale od czasu zastosowania cudownego
    stabilizatora mojej żonie podniósł się biust i ma częściej ochotę..."

  • 5. Data: 2014-05-28 09:53:54
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "ZIWK" napisał w wiadomości grup

> [...]
    Może to nie ma znaczenia, ale od czasu zastosowania cudownego
    stabilizatora mojej żonie podniósł się biust i ma częściej ochotę..."

    Pisz co chcesz ;) Ja zainwestowałem w specjalne rozgałęźnik i zamontowałem 3
    takie urządzenia. Teraz co miesiąc odlewam z baku po ok 10 - 15 litrów bo
    samochód zamiast spalać paliwo zaczął je produkować. Mam już tego z 50
    litrów i nie wiem co z tym zrobić. Macie może jakiś pomysł ? Bo przecież
    sprzedać nie mogę bo nie mam stacji benzynowej i wszelkiej maści pozwoleń.

    ;) ;) ;) Pozdrawiam
    PS Rozgałęźnik musi być koniecznie z Brico ;) Nie z Castoramy tamte nie
    działają.