  • Data: 2009-07-20 06:26:59
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M wrote:

    > Przecież w dotyku i "obcowaniu" jest jak zabawka ze straganu.

    Nooo, przesadzasz. Jak na plasticzaka calkiem mily.

    > Taka, żeby
    > nie skłamać, co się wrzuca wodne kółeczka na jakiś rożek. Plastik z
    > najgorszym wykonaniu.

    Nie trzeszczy, nie jest tak zle.

    > Grubość. Po cholewcie taki klocek?

    To fakt, i jeszcze wystajacy "obiektyw" z suwadelkiem...

    > Pisałem o wyświetlaczu a nie o wszystkim. Trzymajmy się wątku. Chcesz
    > coś zrekompensować? Firmware później... Podstawowe sprawdziłem.

    Wyswietlacz LG licho sprawdza sie na sloncu. Mam e51 i jasnosc jest bez
    porownania lepsza. W Nokii to chyba jest lustro od dolu dodane, ze nawet
    w sloncu dobrze widac.

    > Żadna większa rozdzielczość. Ma większy (dłuższy) wyświetlacz to musi
    > mieć większą rozdzielczość, Proszę Cię, Przestań uprawiać populizm.

    Ale musze przyznac, ze ladnie na nim wszystko wyglada. Choc dla mnie do
    dotykowego pisania w QWERTY to ten wyswietlacz za maly. Jeszcze
    klawiaturka "telefoniczna" ujdzie, ale i tak mi sie myla literki,
    zwlaszcza piszczac smsa kciukiem w sloncu :)