  • Data: 2009-07-20 06:48:03
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr M" napisał:

    > Mam wrażenie że F480 ma szerszy wyświetlacz, ktoś potwierdzi?

    Tak, ma szerszy, o jakiś milimetr. Natomiast jest niższy/krótszy o ok. 5 mm.

    > Bo w takim przypadku cale całkowicie idą w "łeb".

    Tak jak panorama 19-calowa z normalnym monitorem 19''? ;-)
    Nie, bo jednak te 400 pikseli w pionie wyraźnie widać i - jak pisałem - czuć
    w aplikacjach.
    Natomiast grubość i ogólnie tzw. design zdecydowanie jest na korzyść F480,
    co m.in. zadecydowało o jego wyborze (w salonie dziwnie się na mnie
    patrzyli, gdy załadowałem Viewty do lewej a Tocco do prawej kieszeni spodni
    i zacząłem się przechadzać kowbojskim krokiem), pomimo że zdawałem sobie
    sprawę z jego ograniczeń. Ale wielkiego wyboru wówczas nie było w moim
    zasięgu, i to nie tylko wśród dotykowców.

    JoteR