  • Data: 2009-07-20 01:33:25
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr M" napisał:

    > Dlaczego? wytłumacz proszę, przeczytamy - tylko merytorycznie.

    Przecież napisałem merytorycznie - mam Ci jeszcze screenshoty wystawić?
    Odpalając aplikację pisaną dla rozdzielczości 240x320 na wyświetlaczu
    240x320 dolna część ekranu jest zasłonięta przez pasek nawigacji. A przecież
    to tam pojawiają się często przyciski wyboru (TAK/Nie, Menu, Start itp.) Ten
    problem występuje często również w aplikacjach touchscreen. Weźmy dla
    przykładu taką gierkę, jak Milionerzy 3. Tam pasek nawigacji zasłania
    odpowiedź D, w związku z czym często strzela się w ciemno. Owszem, można
    zmodyfikować tę (i inne aplikacje), rozpakowując plik *.jar i modyfikując
    plik Manifest, ale tu pojawia się następna przeszkoda nie do przejścia:
    program na początku domaga się wyboru języka, a tego wyboru można dokonać
    tylko klawiszami. Inaczej gra nie ruszy. W Viewty tego problemu nie ma - tam
    ekran ma 400 pikseli w pionie i ów pasek nawigacyjny nie zasłania gry. Czy
    wytłumaczyłem wystarczająco merytorycznie?

    > Coś mi się wydaje (nawet jestem pewien) że piszesz jakieś bzdury...

    To jest z Twojej strony niesłychana bezczelność - Ty sobie trochę pomacałeś
    te aparaty, a ja je wraz z Małżonką używamy na co dzień (Ona - Viewty, ja -
    F480). Gdybyś podczas tej masowej produkcji swoich postów po całym Usenecie
    znalazł czas, żeby choć trochę poczytać spamowane przez Ciebie grupy, to byś
    wiedział, że tu akurat wiem, o czym piszę.

    > Przecież rozdzielczość ściśle współgra z wielkością

    No co za bzdura!

    > Żadna większa rozdzielczość.

    Nie, wcale. 400 pikseli to absolutnie nie jest więcej od 320 pikseli.
    Gratulacje, właśnie odkryłeś nową arytmetykę. Przeszkolisz nauczycieli?

    > Ma większy (dłuższy) wyświetlacz to musi mieć większą rozdzielczość,

    Czyli jednak większa rozdzielczość? Nauczyciele w podstawówkach odetchnęli z
    ulgą ;->.

    > BTW.
    > Mam wrażenie że F480 ma szerszy wyświetlacz, ktoś potwierdzi?

    Jutro, bo teraz żona śpi ;-)

    > Tu mnie zaciekawiłeś. czy mógłbyś napisać więcej (lub dać linka do info)
    > bo właściwie nic w tym temacie nie wiem.

    Linka w tej chwili nie mam pod ręką, ale mam skopiowaną instrukcję jak się
    pozbyć tego paska (często to nawet działa):

    For the people who don't like the virtual navigation-bar
    1: Open the .jar-File with WinRar
    2: Open the META-INF folder
    3: Open the MANIFEST.MF with Notepad
    4: Add the following line: MIDlet-Touch-Support: True
    5: Save the Manifest.mf
    6: Agree to the question of WinRar
    7: Build a new .jad-File
    8: Play without virtual navigation-bar

    > Przecież sam aparat niczym się nie różni, przestań!

    Nie, wcale. Podobnie jak Pete North od eunucha - po powierzchownych
    oględzinach też można by powiedzieć: to facet i to facet. Tylko
    funkcjonalność jakby trochę inna...

    JoteR