  • Data: 2009-07-19 23:58:03
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > Z tym o wiele to mocno przesadziłeś, no chyba że telefon służy Ci tylko
    > do tego, aby go macać.

    Nie, nie przesadziłem.

    Przecież w dotyku i "obcowaniu" jest jak zabawka ze straganu. Taka, żeby
    nie skłamać, co się wrzuca wodne kółeczka na jakiś rożek. Plastik z
    najgorszym wykonaniu. Porównywałeś F480 z KU990 w ogóle? W sensie
    trzymając oby dwa w ręku? Przecież to niebo a ziemia.

    Grubość. Po cholewcie taki klocek? No ok. W sumie przyznam się, że można
    obawiać się trzymania jakiegoś "wafeleka" w kieszeni i w ręku. Miałem
    taki syndrom co 4 lata temu za grube pieniądze kupiłem ipoda, naprawdę
    się bałem że go złamie, prawdziwy wafelek. Ale to są obawy ludzi co
    poszli na pierwszy film w kinie, co uciekli zresztą z niego bo
    przestraszyli sie pociągu.

    > Czy Ty w ogóle wiesz, o czym piszesz? Lepszy wyświetlacz? Te
    > kilkadziesiąt minut może i spędziłeś na obmacywaniu, ale na sprawdzeniu
    > podstawowych funkcjonalności już chyba nie.

    Pisałem o wyświetlaczu a nie o wszystkim. Trzymajmy się wątku. Chcesz
    coś zrekompensować? Firmware później... Podstawowe sprawdziłem.

    > Przecież wyświetlacz 240x320
    > w bezklawiszowym dotykowcu to jakieś koszmarne nieporozumienie,

    Dlaczego? wytłumacz proszę, przeczytamy - tylko merytorycznie.
    Coś mi się wydaje (nawet jestem pewien) że piszesz jakieś bzdury...
    Przecież rozdzielczość ściśle współgra z wielkością i nie można oceniać
    tylko w tym aspekcie, a poza tym pomijając firmware, co przecież wielce
    rzutuje na te oby dwa czynniki.

    > LG ze swoją większą rozdzielczością w pionie jakoś sobie z
    > tym radzi

    Żadna większa rozdzielczość. Ma większy (dłuższy) wyświetlacz to musi
    mieć większą rozdzielczość, Proszę Cię, Przestań uprawiać populizm.

    BTW.
    Mam wrażenie że F480 ma szerszy wyświetlacz, ktoś potwierdzi? Bo w takim
    przypadku cale całkowicie idą w "łeb".

    > a posiadaczom F480 pozostaje pracowite grzebanie w
    > Manifestach,na koniec upierdliwe wgrywanie przerobionych
    > aplikacji metodami z czasów Atarynek.

    Tu mnie zaciekawiłeś. czy mógłbyś napisać więcej (lub dać linka do info)
    bo właściwie nic w tym temacie nie wiem.

    > Inna rzecz, że KU990i (nie KU990) należy omijać szerokim łukiem, no ale
    > Ty przecież macałeś pełnego KU990, a nie jego okastrowaną wersję KU990i?

    Przecież sam aparat niczym się nie różni, przestań!

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."