  • Data: 2009-04-03 17:09:15
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "f1969" napisał

    > jak masz coś robić to tym
    > http://www.malwarebytes.org/mbam.php

    Tak jak przypuszczałem, mks nie znalazł na dysku nic niebezpiecznego.
    To jest Xp Home instalowane ze dwa lata temu, cały czas za własnym
    firewallem + defaultowym z routera, uaktualniany automatycznie (pamiętam, że
    wśród aktualizacji jest często taka, która miała po restarcie zrobić
    porządek ze śpiegami), po 10 godzin w sieci.

    Jedna rzecz mnie szczególnie ubawiła, mks uznał plik instalacyjny Firefoxa
    za trojana : ))))))
    Z tego względu przyczepienie się do jednej z bibliotek pakietu Canon
    Utilities można potraktować z równą powagą.

    Na laptopie z Xp Pro, którego mam od roku (po kilka godzin dziennie w sieci,
    aktualizacje j.w.) zero wirusów.
    Przyczepił się jedynie do jakiegoś adware, o którym wiedziałem, że jest
    doczepiony do freewara i jakiś save.exe, którego zidentyfikował też jako
    adware - niewykluczone, że również świadomie wsadzonego bo często korzystam
    z adwarowych aplikacji. I to by się zgadzało bo na firmowym nie instaluję
    niczego bez oczywistych licencji.
    Tu wizyty xxx by się trafiły bo mam walniętych znajomych, którzy za szczyt
    rozrywki uznają rozsyłanie linków do co zabawniejszych (w ich mniemaniu)
    zdjęć ; ) Czasem pod skróconym linkiem wyskakuje na mnie jakaś np.
    rozpostarta dyspozycyjnie dwustukilowa czarna maciora, no, pełna radość po
    drugiej stronie sieci ; )))))

    To wszystko z OE6 + IE7 więc nie taki wilk straszny jak go malują.

    adam