  • 61. Data: 2009-06-04 17:28:08
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Don Pedro" wrote...

    > Pytam z ciekawości: a jak mi się nie podoba, to nie mogę o tym powiedzieć
    > twórcy/właścicielowi? Mamy filtrować tylko pozytywny feedback? To skąd
    > będzie wiedział co spieprzył, albo co można by poprawić?

    NIE, to jest popadanie ze skrajnosci w skrajnosc. Zjebywanie na slepo "bo mi
    sie nie podoba" nie ma sensu tak samo, jak chwalenie "mimo, ze mi sie nie
    podoba". O to chodzi, tolerancji dla odmiennych gustow i pogladow nie mozna
    sie nauczyc.

    A skad wiesz, ze cos sprzeprzyl i ma poprawiac? Moze on uwaza, ze to jest
    najpiekniejsze dzielo na swiecie? Jemu tak sie podoba... temu wlascicielu ;)

    --
    James

  • 62. Data: 2009-06-04 17:29:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    James pisze:
    Moge tez wspomniec o neonach pod samochodem... mi
    > sie to wtedy podobalo (92 rok), ale pare razy malo w zeby nie dostalem w PL.
    > Raz dlatego, ze sie kolor nie podobal.

    A ja kilka lat temu spotkalem goscia na fioletowym zygzaku.

    No to sie grzecznie pytam:

    - ten kolor to fabryczny ?
    - Tak. Masz z tym jakis problem ?

    No.

    KJ

  • 63. Data: 2009-06-04 17:31:16
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Chciałem podziękować za słowa krytyki, napewno wyciągnę wnioski. Mam już
    parę:
    - kolory Kosmoskiego są do dupy i nie nadają się do aerografii, napiszę też
    do alsy bo nie wiedzą co robią
    - wiem już że laski maluje się na czarnym (tak aby przez przypadek malowanie
    się nie wyróżniało) złotym brokatem
    - wiem że muszę zmienić PR, bo ten jest czarny
    - wiem, że mylę się co do pojęcia ciemnogrodu, ludzie tu są oświeceni i
    otwarci, i wcale bezpodstawnie nie dopierdalają innym bez sensu, złamaliście
    mój wieloletni wypracowany pogląd
    - wiem że na tło robienia zdjęć powinienem wybrać wróżkę,
    - wiem, że mój aparat jest dla mnie za skomplikowany i zdjęcia ze
    specjalnymi załamaniami światła, cieniami, które widzą wszyscy są do dupy
    - wiem żeby nie malować XXów bo nikomu się nie podobają :)
    - wiem że muszę mieć więcej na konstruktywną krytykę, której przez chwilę
    nikt nie użył, nie skrytykował strony technicznej malowania, poziomu
    wykonania szkicy (w sensie zachowania realizmu) oraz nie skrytykował od
    strony profesjonalisty zdjęć,
    - wiem, że brakowało Grzyba, byłoby ciekawiej :)
    - wiem, skąd się biorą kawały o preclach :)

    idę na browar czego i wam życzę w ten jakby nie było ważny dzień,
    p.s. z racji mojego słabego faktycznego stanu zdrowotnego przez
    niewysypianie z powodu pracy, dbanie o Czerwony PR, dział Zielonego
    marketingu, Szarą Strefę przygotowania oraz koordynację działań Wiśniowego
    Zarządu mojej pracowni uroczyście oznajmiam:
    to był ostatni post :)
    pozdrawiam

  • 64. Data: 2009-06-04 17:31:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    James pisze:
    > Fakt jest, ze w zyciu nikt nie bluzgal na mnie w USA bo cos mu sie nie
    > podobalo w moim moto/samochodzie. W PL wystarczyly diody na wentylach, zeby
    > uslyszec to wiele razy.

    wiesz, miałem swiecące wentylki, które się świeciły jak się koła
    kręciły. gupki jedne mi pozakładały, a ja nie zauważyłem, bo świeciły
    się tylko jak jechałem, a nie latam obok motocykla. jeździłem tak jakiś
    czas dopóki... sam nie wiem kiedy, może jak ciśnienie chciałem
    sprawdzić... nie, to w 2oo chyba było. nikt słowa nie powiedział, bo bym
    zdjął natychmiast. i zdjąłem. polewke mieli dopiero wtedy, gdy się
    zorientowałem i że się zorientowałem. więc w sumie nie wiem o czym Ty w
    zasadzie piszesz.

    --
    gildor
    9'99

  • 65. Data: 2009-06-04 17:36:20
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "gildor" wrote...

    > wiesz, miałem swiecące wentylki, które się świeciły jak się koła kręciły.
    > gupki jedne mi pozakładały, a ja nie zauważyłem, bo świeciły się tylko jak
    > jechałem, a nie latam obok motocykla.

    Moze ja mialem jasniejsze ;)
    Moje tez migaly w czasie jazdy, trzy kolory USA - niebieski, czerwony i
    bialy. Byly naprawde jasne. Niewybredne komentarze slyszalem dobrych kilka
    razy i diodki zdjalem. Nikt mi nie zabronil tak jezdzic, ale dla swietego
    spokoju zdjalem.

    --
    James

  • 66. Data: 2009-06-04 17:41:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    James pisze:
    > "gildor" wrote...
    >
    > Moze ja mialem jasniejsze ;)

    nie widziałem Twoich. ba, swoich w sumie też nie.

> [...]
    > razy i diodki zdjalem. Nikt mi nie zabronil tak jezdzic, ale dla swietego

    gdybym je sobie sam założył bo by mi sie podobały, to bym ich nie zdjął.
    wisi mi opinia innych, chyba że o nią proszę. osobiście filetki, diodki
    i inne doświetlenia uważam za popeline. ale jeszcze do dziś nikt na to
    się nie obraził i po moim tekście sobie diodek nie zdejmował. cholera,
    znają się na żartach ci rututniarze.
    co nie Kuczu? z paskudną kierownicą.

    --
    gildor
    9'99

  • 67. Data: 2009-06-04 17:44:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-04 19:17:30 +0200, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > albo świadomie tego nie robią z innych względów,

    Ich sprawa. Widać na preclu więcej jest szczerych chłopaków, co
    pomyślą, to piszą.

    > robiłeś kiedyś zdjęcia lakierowanego motocykla/kasku czy tylko tak
    > pierdolisz bez sensu?bo uwierz że nie tacy fotografowie jak Ty wymiękali

    No więc wyobraź sobie że mam o tym nie-tak-blade pojęcie, bo różnoraka
    fotografia jest częścią mojej pracy (nie, sam nie robię zarobkowo
    zdjęć, bo nigdy nie chciałem mieszać hobby z tyrką). I zupełnym
    przypadkiem doskonale sobie zdaję sprawę, że takie foty najlepiej
    wychodzą w studiu i to dobrze wyposażonym. Co nie znaczy że w plenerze
    nie da się zrobić ciekawych zdjęć - przykładów można by sporo znaleźć.
    Ale do tego trza by raczej zatrudnić _dobrego_ fotografa (a więc pewnie
    i nietaniego).

    > ależ ja się naprawdę zgadzam, większość tu nie ma o tyle gustu co fantazji
    > :), czarny PR :D ja pier.. poległem.. i kto to jest primadonna :), ja sobie
    > to muszę przepisać :) zniszczyłeś moje idealistyczne odczucie pojmowania
    > świata :)

    Ale nie będziesz się chlastał? ;-)

    > nie rozumiesz, tu się każdy dopierdala do chuj wie czego, nie widzisz
    > różnicy?

    Nie, widzę tu pare(naście) opinii ludzi, którym Twoja praca nie
    przypasiła w gusta. To Ty pierwszy przeszedłeś do ofensywy.

    Czego również Tobie życzę.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 68. Data: 2009-06-04 17:47:04
    Od: Marek B <r...@w...noe.net.pl>

    maverik pisze:
    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chciałem podziękować za słowa krytyki, napewno wyciągnę wnioski. Mam już
    > parę:
    > to był ostatni post :)

    po Hamerykansku odpowiem
    "pusi"

    ps.nie łam się chłopie bo teraz służba zdrowia droga jest, rób swoje i
    przyjmuj krytykę jak prawdziwy mężczyzna, idź na browar i sam spróbuj
    skrytykować własną pracę po wypoczynku. Włożyłeś w ten projekt zapewne
    dużo pracy i czasu i stąd niechęć do krytyki.
    ps2.myślałem o złotym lakierze a nie o brokacie jako kolor motywu.
    Brokatu użyłbym raczej na podkładzie aby tak mocno nie kontrastować
    motywu przewodniego.
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 69. Data: 2009-06-04 17:58:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    maverik pisze:

    > to był ostatni post :)

    No i sie obrazil. Eeeehh ci artysci...

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 70. Data: 2009-06-04 17:59:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > co nie Kuczu? z paskudną kierownicą.

    No. Mojej kobiecie tez sie kierownica nie podoba. Ale mnie to wali bo mi
    sie podoba. A reszcie to ch.w.d. :)