    From: "maverik" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Date: Thu, 4 Jun 2009 19:31:16 +0200

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h08hkh$qu7

    Chciałem podziękować za słowa krytyki, napewno wyciągnę wnioski. Mam już
    parę:
    - kolory Kosmoskiego są do dupy i nie nadają się do aerografii, napiszę też
    do alsy bo nie wiedzą co robią
    - wiem już że laski maluje się na czarnym (tak aby przez przypadek malowanie
    się nie wyróżniało) złotym brokatem
    - wiem że muszę zmienić PR, bo ten jest czarny
    - wiem, że mylę się co do pojęcia ciemnogrodu, ludzie tu są oświeceni i
    otwarci, i wcale bezpodstawnie nie dopierdalają innym bez sensu, złamaliście
    mój wieloletni wypracowany pogląd
    - wiem że na tło robienia zdjęć powinienem wybrać wróżkę,
    - wiem, że mój aparat jest dla mnie za skomplikowany i zdjęcia ze
    specjalnymi załamaniami światła, cieniami, które widzą wszyscy są do dupy
    - wiem żeby nie malować XXów bo nikomu się nie podobają :)
    - wiem że muszę mieć więcej na konstruktywną krytykę, której przez chwilę
    nikt nie użył, nie skrytykował strony technicznej malowania, poziomu
    wykonania szkicy (w sensie zachowania realizmu) oraz nie skrytykował od
    strony profesjonalisty zdjęć,
    - wiem, że brakowało Grzyba, byłoby ciekawiej :)
    - wiem, skąd się biorą kawały o preclach :)

    idę na browar czego i wam życzę w ten jakby nie było ważny dzień,
    p.s. z racji mojego słabego faktycznego stanu zdrowotnego przez
    niewysypianie z powodu pracy, dbanie o Czerwony PR, dział Zielonego
    marketingu, Szarą Strefę przygotowania oraz koordynację działań Wiśniowego
    Zarządu mojej pracowni uroczyście oznajmiam:
    to był ostatni post :)
    pozdrawiam