  • 71. Data: 2009-06-04 18:06:48
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    maverik wrote:
    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wiedziałem.. gdzie ja się chwalę.
    >
    > W każdym innym miejscu w necie oraz na żywo nie było żadnej negatywnej
    > opinii. Sam klient skakał ze szczęścia, no ale on nie czyta tej grupy. A
    > lakier jest najlepszej firmy na świecie w temacie, wielu z was spadło by z
    > krzesła z powodu jego kosztów.

    Maverik, moze i lakier drogi, moze i grupa z dupy, ale to malowanie
    wyglada jak szkic, sorry. Ew. ktos nie umie robic zdjec. Bywalo lepiej,
    acz grunt ze sie podoba wlascicielowi.
    K.14.

  • 72. Data: 2009-06-04 18:12:07
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    maverik wrote:

    > p.s.s. w zasadzie to już nie mam siły do tej grupy, żegnam zgromadzonych :)

    Tupnij nozka. Jak sie ktos chwali, to musi sie liczyc z krytyka. Miejsce
    chwalenia sie nie ma nic do rzeczy. Kuczu dostal ostatnio duzo wieksze
    baty za swoje dzielo, nie tu, ale wzial na klate, mimo, ze ktosz
    znacznie wiekszy, i czas pracy tez. Ty kaprysisz jak mloda panna, bo sie
    nie spodobalo, daj spokoj. Ja mialem cie za konkretnego czlowieka,
    chlopie. Czesc.
    K.14.

  • 73. Data: 2009-06-04 18:12:49
    Od: t...@g...com

    On 4 Cze, 15:17, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    >...jpg
    > pozdrawiam

    Nie zebym byl jakims artysta ale tez chcialem sobie babke na motorze
    walnac wiec cos o tym wiem :)
    to miala byc taka kolorowa manga i bardzo mnie sie podobala :)
    Potem jednak zrezygnowalem..

    Te twoje laski troche nie wyrazne i nie wiadomo
    nimfy to jakies, zjawy czy duchy ?
    A na baku xXx jakby troche hard core a one takie nie wydymane.

    Troche to nie zgrane wg mnie.

    Nie wiem w ktora strone mam krytykowac bo albo za slabe albo za ostre
    to malowanie...

    Poza tym troche matowy wyszedl lakier.
    Dla porownania wrzucam moj bak - pamietam ciezko bylo uchwycic cos na
    fotce bo sie wszystko w nim odbijalo lacznie z fotografem.
    http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C16%5Cbikepic
    s-565721-full.jpg

    Wracajac do XXX
    Kolor uwazam sam w sobie jest dobry - ale to nie jest czerwony jak
    ktos chcial zauwazyc.

    Ale przede wszystkim zamalo tam jest aerografu.
    Ja bym napis dal na zadupku a na baku rozwijal motyw w bardziejszym
    kontrascie.

    A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
    bylo ze grupa taka zla
    ;)

  • 74. Data: 2009-06-04 18:24:38
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    James wrote:
> [...]
    > myslalem, ze mnie zamorduja! Bluzgi na skrzyzowaniach od innych
    > motocyklistow jaki to ja debil jestem, ze takie paskudztwo zalozylem.
    > Zawisc? Glupota? Nietolerancja? Wlasnie u nas trzeba miec innych w dupie jak
    > sie chce zrobic cos po swojemu. W USA nikt nie bedzie krytykowal. Zjezdzaja
    > sie ludzie w piatek i sobote wieczorem i pokazuja jak sobie przerobili moto.
    > Ludzie ogladaja, wymieniaja spostrzezenia, ale NIGDY nie krytykuja!
    > Nie podoba Ci sie takie cos, TO SOBIE TAKIEGO NIE ROB!! Ale nie krytykuj, bo
    > wlascicielowi takie sie wlasnie podoba najbardziej!

    James, jak cie lubie, tak pierdolisz. Przenies sie, skoro tu tak zle. Ja
    cenie nie tyle polske, co cala europe za to, ze tu ludzie nie boja sie
    powiedziec co mysla. W stanach nikt nikomu uwagi nie zwroci, bo to sie
    zbyt czesto nie oplaca. Tu ludzie mowia co uwazaja, nie boja sie wyrazac
    opinii, i to nie jest wada. Cos sie nie podoba - trudno. Nie znaczy to,
    ze ktos we wlasciciela tego iksa bedzie kamieniami rzucal.
    Nikt maverika nie zmieszal z blotem, nikt go nie zbluzgal, kilka osob
    wyrazilo opinie, ze efekt jednak nie oszalamia - trudno, taki jest los
    kazdego tworu, jednemu sie spodoba, innemu nie. BMW Bangla tez sie
    powszechnie nie podobaly. Surrealistow i impresjonistow doceniono
    dopiero po smierci.
    Nie ma sie co wzbudzac, pokazal, nie spodobalo sie, trudno, zycie toczy
    sie dalej, nie ma co robic z tego powodu scen, zegnac sie i stwierdzac
    ze grupa jest taka a siaka. Jest jaka jest, tez wolalbym, by byla inna,
    a malowanie na zdjeciach w mojej i wielu opinii nie wyglada, i trzeba
    sie z ta opinia pogodzic. Jak sie nie chce byc ocenianym nie nalezy
    poddawac sie ocenie, bo gwarancji absolutnej akceptacji na tym
    kontynencie na szczescie nie ma. Ja nie chce by ktos ocenial moje
    zdjecia, wiec ich nie prezentuje publicznie, ale jesli je kiedys pokaze,
    i ktos powie, ze to syf, to nie bede mowil, ze przeciez na najdrozszym
    materiale robilem. Nie to piekne co piekne, ale co sie komu podoba.
    Ja osobiscie mam pare pomyslow na pomalowanie swoich motocykli, ale
    jakbym mial psiknac u maverika, po czym ten by sie na mnie obrazil, ze
    mi sie nie spodobalo... No panowie, jestesmy dorosli, przynajmniej
    oficjalnie, nie robmy sobie jaj, nie chodzi chyba o bezkrytyczne lizanie
    sie po fiutach.
    K.14.

  • 75. Data: 2009-06-04 18:25:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:
    > ktosz znacznie wiekszy

    Mialo byc "koszt" ? Wiecej zrozumialych slow z podanych liter ulozyc nie
    umiem :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 76. Data: 2009-06-04 18:25:57
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    maverik wrote:

    > nom, i eksport do Rosji, zdjecie z właścicielem, który ma same złote
    zęby,
    > pomysł konkret

    Twoje sie musi podobac, ale czyjes to juz wiocha, co? To kurwa
    specjalnie przywioze drynde do ciebie na czarnozlote malowanie, heheh.
    K.14.

  • 77. Data: 2009-06-04 18:27:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    t...@g...com pisze:

    > A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
    > bylo ze grupa taka zla

    Ja widze czerwien i jakies maziaje na czarnym tle. Co to jest dokladnie
    i co autor mial na mysli - nie widac. Znaczy sie znowu okazuje ze
    fotografia to sztuka i trzeba umiec zeby bylo widac :)

  • 78. Data: 2009-06-04 18:29:46
    Temat: Re: Cos dla oka cz. 3a.
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <t...@g...com> wrote
    > A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
    > bylo ze grupa taka zla

    Chociaz tez chuja widac* to akurat to mi sie podoba.
    Moze nieco te biale lamowki za szerokie i za bardzo
    sie rzucaja na oko ale motywik w srodku
    calkiem przyjemny.
    :-P

    *nastepnym razem jak bedziesz probowal robic takie zdjecie
    na wolnym powietrzu czy pod lampami
    to podpierdziel mamie duze biale przescieradlo, da rade
    i bez wyczesanego studia zawchujpieniedzy sie obejdzie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 79. Data: 2009-06-04 18:38:31
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > No. Mojej kobiecie tez sie kierownica nie podoba. Ale mnie to wali bo mi
    > sie podoba. A reszcie to ch.w.d. :)

    A nie jest tak, ze na przyjemnosc, to trzeba zasluzyc?
    I pytanie pomocnicze: Kuczu, czy jest ktos poza toba, komu sie twoja
    kierownica na twoim motocyklu podoba?
    Heheh, zalatwilem chlopaka, teraz sie wypisze z precla.
    K.14.

  • 80. Data: 2009-06-04 18:39:24
    Od: t...@g...com

    On 4 Cze, 20:27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ja widze czerwien i jakies maziaje na czarnym tle. Co to jest dokladnie

    Jak chcesz spojrzec laskawym okiem to tu jest wiecej fot:
    http://www.bikepics.com/members/ditron/93cb500/

    a co autor mial na mysli to moze nie jest najwazniejsze,
    interpretacja tego chyba nie jest zbyt rozlegla.. tak mi sie wydaje