    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Date: Thu, 04 Jun 2009 19:41:02 +0200
    <h08p13$eoa$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08qe0$mfv$4@news.onet.pl>
    <h08r4l$jlr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08r7o$mfv$6@news.onet.pl>
    <h08rhs$kl5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08t81$f3m$1@news.onet.pl>
    <h08u57$9md$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h08ts5$gpp$1@news.onet.pl>
    <op.uu0e6gfhbkkx24@attitudeadjuste> <h0903d$mvm$1@news.onet.pl>
    <h090e0$mfv$11@news.onet.pl> <h090nk$oiv$1@news.onet.pl>

    James pisze:
    > "gildor" wrote...
    >
    > Moze ja mialem jasniejsze ;)

    nie widziałem Twoich. ba, swoich w sumie też nie.

    > Moje tez migaly w czasie jazdy, trzy kolory USA - niebieski, czerwony i
    > bialy. Byly naprawde jasne. Niewybredne komentarze slyszalem dobrych kilka
    > razy i diodki zdjalem. Nikt mi nie zabronil tak jezdzic, ale dla swietego
    > spokoju zdjalem.

    gdybym je sobie sam założył bo by mi sie podobały, to bym ich nie zdjął.
    wisi mi opinia innych, chyba że o nią proszę. osobiście filetki, diodki
    i inne doświetlenia uważam za popeline. ale jeszcze do dziś nikt na to
    się nie obraził i po moim tekście sobie diodek nie zdejmował. cholera,
    znają się na żartach ci rututniarze.
    co nie Kuczu? z paskudną kierownicą.

    --
    gildor