    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Coś dla Janka
    Date: Sun, 07 Jun 2009 19:05:08 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    dominik pisze:
    > Druty dodawałem jako dodatkowe wyjaśnienie, ale ciągle mi chodzi o kratkę.
    > Na odświeżonym dalej pozostał Ci wzorek. Dodatkowo rozmyłeś zdjęcie i
    > jest nielepsze niż na początku. Przy wysokim iso sytuacja będzie jeszcze
    > dotkliwsza.

    Rozmyłem zdjęcie, ale jest zacznie lepsze niż rozmyte ''by default'' z
    olka. Bo nie lubię ostrego bez sensu, ale też nie lubię blura wszędzie i
    zawsze - ma być tak, jak mi pasuje.
    Jak mi się wzorek nie spodoba, to go zlikwiduję. Na razie mi się podoba.

    > Mi nie chodzi o jasność, ale o poprzeczne wzorki, które zostały. Nawet
    > po rozmyciu.
    > Owszem JPG ssie, ale tu problem jest innego typu zupełnie.

    Zrobiłbym Ci zupełnie bez wzorków poprzecznych, ale już mi się nie chce.

    > Raczej fizykę. Wszystko poniżej nyquista da nieodwracalne przekłamania.
    > Lepiej więc popsuć sygnał niż mieć lewe próbkowanie.

    A ja wolę mieć lewe próbkowanie.

    > Tak jak pisałem - do wielu tematów taki aparat byłby zdecydowanie
    > świetny, jednakże w wielu da nieodwracalne wady i poprawianie ich będzie
    > ręczne, a efekty raczej gorsze niż z AA.

    Dla wielu pewnie tak.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl