  • 11. Data: 2011-11-11 03:43:44
    Temat: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-11 00:51, Kris_Poland pisze:
    > gdyby monitoring w aucie byl zaprzeczalnym dowodem i zaocznie by
    > kierowano
    > sprawy do sądu z wyrokiem min 200zl to pewnie zrobiły sie porzadek

    Skup się nad znaczeniem zdania, które raczyłeś spłodzić.

    > - auta z uboższa wersja bez migaczy nagle by zaczely je uzywac

    Masz klawiaturę dla debili ? Z wybranymi PLznakami ? Jeśli tak -
    zmień ją. Jeśli nie - nie używaj polskich znaków - jak widzisz,
    mi to lepiej po pijaku wychodzi.

    > - halogeniarze by je wylaczali

    He ?

    > - i masakryczne zolte i czerwone swiatla by w koncu zaczelyby
    > byc respektowane

    Co ???

    > w tej dziedzinie promuja kobiety

    Kogo ?

    > - ogolne lenistwa parkingowe, stanie na wlaczonych swiatlach,
    > parkowanie na 2 miejscach i miejscu dla inwalidy

    Czyli, że na trzech ?

    > dlaczego ludzie nie maja poczucia wstydu i honoru ?

    Bo mają je zakryte. Mama nie uczyła ?

    > w pasy jedzie jakies auto ponad 300m dalej
    > miasto ograniczenie 70, wlaczam sie, wyjezdzam
    > niedaleko sygnalizacja, czerwone, prawy pas zawalony bardziej,
    > wybieram lewy
    > powoli dojezdzam odleglosc ok 100m
    > co robi auto jadace z tylu?

    Pewnie wali konia paskiem klinowym. Ty chciałeś coś stwierdzić,
    czy o coś zapytać ?

    > bez kirunkowskazow zmienia pas na lewy, mysle

    Co robisz ?

    > ze bedzie skrecac
    > ale gdzie tam i w pozostala luke

    "Tylko Jedi pokona Jedi..."

    > i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

    Huj wie.
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 12. Data: 2011-11-11 08:06:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > na 2 miejscach
    > i miejscu dla inwalidy
    >
    > dlaczego ludzie nie maja poczucia wstydu i honoru ?

    Kamera do auta 160zł, mail z materialem na policja.gov.pl bezcenny

  • 13. Data: 2011-11-11 09:27:21
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > "Tylko Jedi pokona Jedi..."
    "znam ten głos..."

  • 14. Data: 2011-11-11 10:41:01
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 11 Nov 2011 00:37:50 GMT, to napisał(a):

    > begin Kris_Poland

    > Czyli jak typowy burak zajechałeś komuś drogę.

    I dlatego zawsze na widok rejestracji GPU trzeba zachować szczególną
    ostrożność. Nigdy nie wiesz, czy nie jedzie jakiś analfabeta z Pucka!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 15. Data: 2011-11-11 11:40:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-11 08:06, Jan Strybyszewski pisze:

    > Kamera do auta 160zł, mail z materialem na policja.gov.pl bezcenny

    I odpowiedź policji, że działania mogą podjąć tylko wtedy gdy wysyłający
    się zdeklaruje być naocznym świadkiem. Więc trochę biegania się szykuje
    dla nadawcy tego maila.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2011-11-11 12:19:45
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Kris_Poland <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale to nie koniec, wrzuca wsteczny i cofa z hakiem pod moj zderzak
    >
    > i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

    Przepuściłem przez translator i muszę przyznać że masz rację.

  • 17. Data: 2011-11-11 12:30:19
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > I odpowiedĹş policji, Ĺźe dziaĹ&#65533;ania mogÄ&#65533; podjÄ&#65533;Ä&#65533;
    tylko wtedy gdy wysyĹ&#65533;ajÄ&#65533;c
    > siÄ&#65533; zdeklaruje byÄ&#65533; naocznym Ĺ&#65533;wiadkiem. WiÄ&#65533;c
    trochÄ&#65533; biegania siÄ&#65533; szykuje
    > dla nadawcy tego maila.

    Chwilowo tak jest jak piszesz. Ale prawo ma to do siebie że można je zmieniać
    lub modyfikować. Kto wie czy za 5 lat film z amatorskiej kamery nie będzie
    traktowany tak samo jak z kamery robiącej monitoring czy zainstalowanej na
    bramkach do zbierania opłat za przejazd. A wtedy drżyjcie łamiący przepisy.
    Przyznasz że mocno irytujące jest kiedy jedziesz spokojnie bo widzisz że 300
    metrów przed Tobą zapaliło się czerwone światło. Nawet jak będziesz jechał 30
    to i tak jeszcze chwilę będziesz musiał poczekać. I nagle jakiś baran bez
    żadnego sygnalizowania zaczyna wyprzedzać, zajeżdża drogę. Tylko dlatego żeby
    zamiast 6 być 4 w kolejce. Dwóm odpuścisz ale trzeci Cie wkurwi i w domu
    klikniesz żeby wysłać film tam gdzie go trochę przyhamują.

  • 18. Data: 2011-11-11 14:10:23
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hamujac
    > ale to nie koniec, wrzuca wsteczny i cofa z hakiem pod moj zderzak
    >
    > i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

    Następny "kwiatek" do kożucha., notorycznie wymusza sie
    pierwszeństwo na rondzie, czyli inaczej skrzyżowaniu o ruchu okrężnym.
    Jestem juz na rondzie i wjeżdżający maja
    głęboko gdzieś ze mam pierwszeństwo i wymuszają , o sygnalizowaniu ze
    zjeżdza taki gosciu z ronda ,to zapomnij.Coraz gorzej ludzie jeżdżą , to
    lenistwo czy olewanie ?

  • 19. Data: 2011-11-11 15:14:18
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    jerzy.n <d...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > głęboko gdzieś ze mam pierwszeństwo i wymuszają , o sygnalizowaniu ze
    > zjeżdza taki gosciu z ronda ,to zapomnij.Coraz gorzej ludzie jeżdżą , to

    I olewanie i cwaniactwo. Olewanie przez policję. Wydaje się policjantom że są
    władzą a to tylko stróże. Mają dobre pensje i nic za nie nie robią. Bo jak
    inaczej nazwać sytuacje jak jadą radiowozem 25/h i omijają zaparkowany przez
    Żabką samochód z włączonymi awaryjnymi. Nie ważne że blokuje pas, że tam zakaz
    zatrzymywania. Nie raz takie coś widziałem. Wszyscy co jeżdżą takie coś
    widzieli. A oni do kurwy nędzy ślepi. Jak takie sytuacje są nagminne to się
    dziadostwo rozbestwia i robi dowolne wykroczenia bo przecież nikt nie łapie. W
    Łodzi na Al. Kościuszki jest posterunek. Dwa pasy w każdą stronę rozdzielone
    torami. Ulica jest w Śródmieściu, czyli tam gdzie ruch jest duży. Zablokowanie
    jednego pasa w dzień robi duże utrudnienie. Prawie zawsze jak tamtędy jadę to
    jest zablokowany przy posterunku przez cywilne samochody. Nawet największy
    kierowca idiota nie postawi tam tak samochodu. A stoją. To znaczy że to
    samochody policyjne albo policjantów. Do radiowozu bym się nie czepił. Ale jak
    na zwykłych rejestracjach stoi to przecież nie radiowóz. Kiedyś Straż miejska
    powkładała mandaty za złe parkowanie przed innym posterunkiem. W ramach
    jakiegoś odwetu to zrobili. Oczywiście mieli do tego prawo bo tam nie wolno
    parować i jest stosowne oznakowanie. Jaki dym był w telewizji. I co. Dalej tam
    samochody parkują. Ciekawe czyje?

  • 20. Data: 2011-11-11 19:46:15
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się
    > dziadostwo rozbestwia i robi dowolne wykroczenia bo przecież nikt nie

    Całkowicie sie z taka opinia zgadzam,następny "kwiatek", jedzie dziewczyna w
    wypasionej bryce i oczywiście rozmawia przez komórkę, jej problem, niech
    rozmawia i małe pytanie, czy jadąc w takiej wypasionej bryce nie stać ją na
    telefon glosnomówiący, lenistwo czy olewanie prawa i przepisów, przecież
    głosnomówiacy to jest wypas i czemu nie ...