  • Data: 2011-03-17 14:44:09
    Temat: Re: Cofanie licznik?w bedzie przestepstwem
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem polega na tym, że choć sam zaznaczasz niecałkowitą skuteczność
    > Twojego pomysłu, to ode mnie wymagasz pewności. Wymienione przypadki mogą
    > się oczywiście zdarzyć, ale częstotliwość ich występowania będzie zbyt
    > mała
    > żeby można było je stosować do likwidowania POWSZECHNEGO procederu.

    Wystarczy, że na 100 uwalą konkretnie na konkretną kase i konsekwencje 5-10,
    wystarczy żeby reszte śmiecia dosyć konkretnie zmyć z widoku. Oczywiście
    część zejdzie do podziemia ale część zniknie bo już nikt nie będzie się
    oficjalnie ogłaszał, więc i dostęp klientów 'z ulicy' będzie znikomy. A
    komisy samochodowe powinny mieć kontrole z urzędu podobne do tych które robi
    skarbówka po firmach.

    Przykład z podwórka, pewna firma sprzedała drugiej firmie /komis
    samochodowy/ swoje samochody, służbówki, przebiegi po 300-400kkm, wszystko
    legal na FV z książkami itd. Po miesiącu dzwoni klient który odkupił od
    pośrednika jeden z samochodów z przebiegiem pod 200kkm. Powinni temu @#$@ z
    komisu spalić bude w pizdu, a jemu jajca urwać na żywca.