  • Data: 2011-01-14 17:11:09
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-14 15:51, Cavallino pisze:

    > Z tego to znaczy jakiego?

    Sprawdz kiedy byly produkowane to bedziesz wiedzial.

    > Bo miałem 2*Punto 2, 1*Punto 1, 1 * Alfę z 1997 i żadnych problemów z
    > altkiem.

    Widac z krotko je miales, a ta Twoja alfa akurat sie nie zalicza bo to
    byl bokser i jezeli kiedys zagladales pod maske to powienies wiedziec
    gdzie mial alternator umieszczony.

    > Jest czy była?

    Byla i jest nadal, bo jakbys nie zauwazyl te auta nadal jezdza.

    > Słyszałem o pękających altkach w Sienach, ale to było dawno temu, więc
    > zakładam że któraś partia była spieprzona

    Nie, to nie tyle winna alternatorow co ich niefortunnego umieszczenia.

    --
    Karolek