  • Data: 2013-03-24 18:46:57
    Temat: Re: Co zdechło w komputerze?
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-24, Krzysztof Wocial <w...@g...pl> wrote:
    > Panowie, poważnie pytam, nie róbcie se jaj...
    > Podkręcałem to ostatnio celerona300, teraz nie ma takiej potrzeby.

    Czy Twój RAM znajduje się na oficjalnej liście kompatybilności
    płyty głównej?

    Możesz też potestować moduły RAM (tzn. po kolei testować z każdą
    oddzielnie).
    W drugiej kolejności możesz sprawdzić inne częstotliwości szyny.

    Ogólnie to wyłączanie się sprzętu (bez blue screena lub zauważalnego
    spowolnienia pracy przed wyłączeniem) sugeruje problem z zasilaniem,
    więc pododawaj wszystko w kompie.
    Biorąc pod uwagę jakiśtam bezpieczny margines: 450W powinieneś mieć
    tylko na CPU+GPU.

    pozdrawiam,
    Kosu