  • Data: 2013-03-24 20:39:41
    Temat: Re: Co zdechło w komputerze?
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-24 19:43, Kosu pisze:

    > Ty to chyba masz po prostu walnięte czujniki, a nie dobrą
    > wentulację.
    Czujnik są na 100% sprawne i pokazują właściwą temperaturę.

    > Co to niby jest to 12*C?
    Temepratura karty graficznej bez obciążenia. Traz po jakimś flashu z WWW
    ma 14 stopni.

    > Za oknem trzymasz kompa?
    Ciepłą mamy tą wiosnę, prawda :>
    Temperatura jest prawidłowa i zgodna z rzeczywistą temp. rdzenia.

    W IDLE gdy wszystkie mają te 800 MHz @1V i obciążenie 0-5% zazwyczaj tak.

    > W 19*C na Mobo też wątpię. Może soft się nie dogaduje
    > z czujnikami? SIWa spróbuj - jest wersja portable, obsługuje
    > dużo płyt głównych.

    Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli.
    Przed wyjazdem jak była jeszcze normalna temperatura wiosenna zostawiłem
    ogrzewawnie ustawione na przeciwzamarzaniowe. Gdy wróciłem w weekend w
    tą pie*ą syberyjską wiosnę w domu było 5 stopni i jeszcze się nie
    nagrzał. Teraz wierzysz w prawidłowy odczyt temperatury?
    A tak swoją drogą Radeony 7800 w 28nm są w porównaniu z poprzednimi
    bardzo chłodne - nawet w lecie w IDLE temperatura GPU to zazwyczaj 28-32
    stopnie.

    I to by się zgadzało.

    --
    /MB