  • Data: 2010-06-01 13:40:16
    Temat: Re: Co zamiast fuji s100fs??
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 12:23:39 +0200, Grzenio napisał(a):

    > hmm, ja mam odwrotny problem - zebralem juz kase ale nie moge sie kurcze
    > zdecydowac...
    > niczym ta panna na wydaniu i chcialbym i boje sie.... rozczarowania :(

    ja bym na Twoim miejscu zawęził wybór do S200 i HS10. S100 to już
    poprzednia generacja, chociaż ma parę zalet :-) S200 ma za to parę wad,
    które uważam za strzał we własne kolano wykonany przez fuji, do którego
    zresztą poniekąd się przyznało, gdyż w HS10 już się z nich migusiem
    wycofali :-) Chodzi mi o brak odchylanego ekranu (w S100 jeszcze był), w
    S200 stwierdzili ponoć iż zrobili tak zajebiście kontrastowy ekran, że
    nie musi być odchylany, tylko niech mi któryś tych mundrych pokaże, jak
    robi ujęcie znad głowy (to jeszcze pół biedy), albo lepiej z nad samej
    ziemi na błotnistym gruncie :-/. Druga wada, to zasilanie dedykowanym
    akumulatorkiem, a nie jak niemal wszystkie ich produkty do tej pory
    akumulatorkami AA. Ma za to zajebistą matrycę, na której mi bardzo
    zależy. HS10 natomiast nie ma już powyższych wad, ma wyjątkowo długiego
    zooma i niezwykle szybką matrycę, oraz parę gadgetów z których niezbyt
    często się korzysta....

    --
    pzdr
    meping