  • 11. Data: 2010-11-30 00:14:22
    Temat: Re: Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:

    > nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
    > kłania.

    Jeszcze pewnie dużo zależy od wydajności nadmuchu i nagrzewnicy.

    W mojej Corolli (1.4 benzyna) zimą jak się puści na full ogrzewanie to
    również silnik stygnie.

  • 12. Data: 2010-11-30 07:18:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
    > kłania.

    Nie, nie wszystkie common raile.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-11-30 08:40:57
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
    > kłania.

    Generalizujesz...
    Mam CR-a i niezaleznie czy -20 czy +30 temperatura cieczy chlodzacej (na
    wskazniku) zawsze taka sama (czyli normalna).
    Wiec na wszystkie common raile, a tylko moze marnie zaprojektowane?

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 14. Data: 2010-11-30 08:54:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek Bronowski wrote:

    > Mam CR-a i niezaleznie czy -20 czy +30 temperatura cieczy chlodzacej
    > (na wskazniku) zawsze taka sama (czyli normalna).
    > Wiec na wszystkie common raile, a tylko moze marnie zaprojektowane?

    Może masz zepsuty wskaźnik? :-)

  • 15. Data: 2010-11-30 20:05:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-29 23:41, BartekK pisze:

    > Nie tylko. 1.3 cdti, rozgrzany do 95'C na trasie, -3'C na dworze, nawiew
    > na maks (4/4), i po chwili stania w korku temp silnika spada calkowicie
    > ponizej skali (a skala jest 70-110'C), tak jak przy zupelnie zimnym
    > silniku. Z nawiewow leci letnie powietrze, w srodku tez sie robi zimno...

    Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2010-11-30 21:37:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

    Jeśli miałby niesprawny to nawet lekko ciepłe na trasie by nie leciało.
    Te typy tak mają ;) że niestety jak staniesz to nagrzewnicą szybciutko
    je wychładzasz :)
    Powinni w nich standardowo montować podgrzewacze elektryczne cieczy -
    coś jak w TDI - 3 świece żarowe w cieczy chłodzącej.

    Pozdrawiam !

  • 17. Data: 2010-11-30 21:54:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

    Nie ma co się przyglądać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
    wymianie było tak samo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-11-30 22:00:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Nov 2010 21:54:09 +0100, jerzu wrote:
    >On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    >
    >Nie ma co się przyglądać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
    >wymianie było tak samo.

    Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

    J.

  • 19. Data: 2010-11-30 22:01:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-30 22:00, J.F. pisze:

    > Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

    Ciężko nie patrzeć na własne ręce przy pracy. ;)

  • 20. Data: 2010-11-30 22:03:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-29 23:19, emes pisze:

    > jest tam takie cudo jak grzalki nurnikowe, ale widocznie za kiepskie

    Trzeba kartonik przed chlodnice wepchnac ;) W moim starym dieslu kiedys
    pomagalo.