  • 21. Data: 2010-11-30 22:05:25
    Temat: Re: Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Nov 2010 22:00:21 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

    Się przyglądałem. U mnie był problem z nagrzewaniem się silnika, winny
    był właśnie termostat. Zresztą tak było od początku, w zastępczym
    aucie dokładnie to samo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2010-11-30 23:01:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-30 08:54, cef pisze:

    > Może masz zepsuty wskaźnik? :-)
    albo mierzy temperaturę w bloku, a nie w chłodnicy?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 23. Data: 2010-12-01 09:39:48
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > albo mierzy temperaturę w bloku, a nie w chłodnicy?

    Czujnik jest ok :-)
    A co mierzy, to mnie wlasciwie nie specjalnie interesuje - wazne ze
    przekauje informacje, ze temperatura silnika jest wporzadku.
    Jak wiadomo, duzy diesel (zwlaszcza turbo CR) nagrzewa sie powoli. Bez
    wlaczenia dogrzewania (webasto) przy takich temp. jak teraz to trzeba ok. 30
    min jazdy zeby sie nagrzal do temperatury optymalnej. Ale jak ja osiagnie to
    sie nie przegrzewa i nie wychladza w czasie pracy, niezaleznie od warunkow
    na zewnatrz.Ogrzewanie wnetrza tez dziala dobrze i w miare jednostajnie
    (ustawione na auto z okreslona temperatura, np. 20 st.C.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 24. Data: 2010-12-03 01:07:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Nadmuch na szybe jest tak zaprojektowany ze po lewej i prawej zostaje bardzo
    > duzo wolnej przestrzeni na ktora nie leci powietrze, efekt jest taki ze tam
    > wszystko zamarza. Dopiero po takim fest nagrzaniu polecialo z pedem
    > powietrza :P

    Hm... To ciekawe, bo mam w zasadzie to samo, bo Cytrynke Berlingo i nic
    takiego nie zauważyłem.

    > Wycieraczki sa umieszczone bardzo nisko w zwiazku z czym wszystko na nich
    > zamarza, zaaaajefajnie.

    To prawda, to tego kieszeń na śnieg ;)

    > No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
    > grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

    Tak.

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2010-12-03 09:45:15
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > No i niestety na zime to wielka porazka.
    Nie martw się. Nie jesteś sam. Aktualny X-Trail sprawia wrażenie jakby go w
    ogóle nie zaprojektowano, tylko wrzucono jakieś przypadkowe części a ktoś w
    fabryce poskładał jak mu pasowało:
    Nadmuch tylko na 50% powierzchni szyby, na środku.
    Wycieraczki poniżej linii nadmuchu, zamarzają w trakcie jazdy.
    Przy podnoszeniu tylnej klapy śnieg z siłowników spada do bagażnika.
    Z klapy kapie na głowę i ubranie.
    Lód namarza w szczelinie nad klapa uniemożliwiając jej otwarcie.
    To z zimowych niedoróbek, które codziennie wkurzają. Są jeszcze uniwersalne:
    Jeśli fotel kierowcy jest choć trochę podsunięty do przodu pas przy zapinaniu
    klinuje się w milimetrowej szczelinie między drzwiami i siedzeniem.
    Ze schowka wszystko wypada przy każdym otwarciu.
    Pozostałe schowki do niczego nie pasują.
    Uchwyty na kubki nie pasują do żadnych kubków i butelek.
    Przy wrzucaniu jedynki kciukiem wciska się włącznik klimy, bo jest tak blisko.
    Itd.
    Pozdrawiam.

    Sebastian stęskniony za CR-V.
    http://www.speedyelise.fora.pl/