  • Data: 2024-09-18 11:49:20
    Temat: Re: Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2024 o 11:02, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Pomykam Orlando, ale prawda taka, że silnik wytrzyma jeszcze ze 2 lata i
    > klops.

    To jaki ten przebieg? Jeśli auto nie gnije, to zawsze warto zrobić naprawę.

    > Może ktoś robił jakis research w podobnym temacie i może podpowiedzieć,
    > czy na rynku znajdzie się tego typu oferta? Najbardziej pasowało by mi
    > coś z wymiarów Galaxy/Alhambra, czyli coś, co ma rozmiar zbliżony do
    > normalnego samochodu, ale i lodówkę da się przewieźć, a w razie czego
    > materac rozłożyć.

    Są jeszcze francuzy ale sam ostatnio stanąłem przed tym problemem i
    trudno coś wybrać, co się nie pierdoli i nie jest zajechane. VW
    transporter nadal wysoko z ceną i w sumie brzydki ale trwały/
    funkcjonalny. Zdecydowałem się u siebie na naprawę progów (bo gniły) i
    liczę się z wymianą wtrysków przy przebiegu 350tys. Koszt ok 2 tys. Auto
    zakonserwowane a zrobiłem nim 200tys. Liczę, że jeszcze 5-6 lat posłuży.
    Carnival (już kiedyś o nim pisałem). KIA Carnival z 2022 można wyrwać za
    125kzł nawet lub jakiś Town&Country z USA.

    > Paliwo nie ma dużego znaczenia, zakładam że w nowym samochodzie po 3
    > latach raczej nie trzeba remontować silnika, przy przebiegu poniżej
    > 50kk, a leasing pozwoli na wymianę samochodu na nowy. Byle by się dało
    > wjechać do miast ze strefami.

    Aaa czyli masz kasiorę na nowy ale nie chcesz naprawiać silnika :)
    --
    Pixel(R)??