  • 61. Data: 2012-10-03 18:19:01
    Temat: Re: Co wybrać cz2
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k4gqjl$402$...@n...news.atman.pl...
    > Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > A co jest nieprawdziwego w stwierdzeniu, że ten sam model w wersji 3d ma
    > szersze przednie drzwi od wersji 5d i co za tym idzie szerszy "otwór
    > załadunkowy" przy fotelu pasażera?

    To, że u Ciebie ten fakt w jakikolwiek sposób przekłada się na jakąkolwiek
    wygodę.

  • 62. Data: 2012-10-03 20:47:47
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Chyba jednak nie będzie tak łatwo, przejrzałem na szybko aledrogo i
    zbyt wielkiego wyboru nie ma, większość w tej cenie ma przebiegi od 140
    do grubo ponad 200 tys km.
    > No i jak wyglądają koszty eksploatacji? Ceny części może nie powalają
    na kolana, ale jednak jak na autko tej klasy nie należą do najniższych.
    Kwestia jak często trzeba po nie sięgać?

    > W tej kwestii nie do pobicia jest chyba Fiesta, w autach z klimą
    można przebierać, przebiegi i roczniki również wyglądają bardziej
    zachęcająco. Jest jakiś haczyk? Warto się pchać w to auto?

    Rok temu sprzedawałem Yaris 2001 z rodziny (5d, 1.0, <100kkm) za 14k,
    więc zadanie powinno być wykonalne.
    Eksploatacja? Płyny, filtry, klocki. Mechanicznie NIC.
    W podobny okresie Punto (zadbane, podobny przebieg): eksploatacja+ miska
    olejowa (skorodowana, standard)+alternator (pęknięty,
    standard)+amortyzatory (zamarzały, standard)+.....

    M.

  • 63. Data: 2012-10-04 10:19:27
    Temat: Re: Co wybrać cz
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-10-03 14:35, b...@o...pl pisze:
    > Ponad 50 odpowiedzi, z czego na temat może 5, reszta to jakieś dyrdymały i problemy
    wyssane z palca. Zmywarek nie zamierzam do auta pakować, a jak będę musiał to zrobię
    przez klapę bagażnika, albo podjadę drugim autem do którego NA PEWNO wejdzie, więc
    wali mnie co się zmieści do 3d a do 5d nie i odwrotnie. Stwarzacie sobie jakieś
    sztuczne problemy żeby tylko pokazać kto jest głupi a komu nogi śmierdzą.

    No! I przyszedł leśniczy i wygonił wszystkich z lasu! :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __