  • Data: 2013-08-21 12:33:12
    Temat: Re: Co wybrac :)) - bez linczu prosze :))
    Od: Jakub Wroblewski <j...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 09:41:48 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):
    > Wymagania: stosunkowo szeroki kat - 24 ew. 28mm, czasem dwa kroki w tyl
    > juz jest 200m w dol. Fanem zoooomow nie jestem, 90/100/110 na dlugim
    > koncu wystarczy. Bez egipskich ciemnosci bo przyzwyczailem sie do
    > swiatla 2.8 w calym zakresie :) Filmow niby nie krecilem - bo sie nie
    > dalo :)

    Mialem podobny dylemat i kupilem w koncu Sony RX100. Na razie jestem
    zadowolony - jasny (na szerokim koncu), spore mozliwosci ustawiania
    recznego, matryca wieksza, niz w zwyklych kompaktach, przy tym maly i
    wygodny. No i robi RAWy.
    Z wad - glownie niewielki zoom (niby nisko na liscie wymagan, ale czasem
    szkoda straconych okazji ze skrzydlami czy rogami).

    Pozdrawiam,
    Jakub Wroblewski