  • Data: 2004-02-01 23:32:07
    Temat: Re: Co wy na to? [OT?]
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Paluch napisał:

    > ten wydawaloby mi sie ze tak, bo mial pretensje ze wystepuja straty w
    > "pingu" do jakiegos tam serwera

    O "pingu" można przeczytać z byle gazety, słowa, o których wcześniej
    pisałem są nieco cięższe dla zwykłego człowieka nie mającego do tej pory
    nic wspólnego z Internetem, sieciami i wymianą danych.

    > o to ze w/g niego olalem go i do tego jeszcze go oklamywalem ...

    O niezrozumienie bardzo łatwo, wciąż nie wiem, o co Ciebie pytał, więc
    nie potrafię komentować powyższego, tak jak zapewne user plotł piąte
    przez dziesiąte, a Ty mu o jakichś "pakietach" "słiczach" i
    "połączeniach", a jego znajomy wiedział lepiej, co to "słicz" i dlatego
    wyszło jak wyszło. ;-)

    > ta skrajnosc wystapila u mnie niejednokrotnie

    [cut]

    > Przed rozmowa przyblokowalem klienta tak ze mial wyswietlana stronke z
    > opisem co ten wirus robi i jak mozna go usunac i skad sciagnac
    stosowna late
    > i jak mozna sie skontaktowac jakby mial z tym problem ...

    W takim razie, ciężko to przyznać, ale MSZ to kwestia inteligencji
    człowieka, a nie jego świadomości o zagrożeniu.

    > z tym sie zgadzam jednak niewiem czemu obecne pokolenie (i nie tylko) po
    > prostu nie potrafi ani czytac (a tym bardziej ze zrozumieniem) ani nie
    > potrafi doszukac sie stosownych informacji (hint: ilosc banalnych
    pytan na
    > newsach, ilosc NTG, ilosc "zmien kodowanie !" etc.

    Co do czytania, w porzadku, natomiast jeżeli chodzi o doszukiwanie się
    informacji - dlaczego wymagac tego od kogoś, kto nie był w pierwszej
    kolejności tego nauczony (człowiek nieuświadomiony).

    > dodatkowo wiekszosc nie potrafi zniesc ze admin nie jest od utrudniania
    > zycia, nie jest wrogiem, wie wiecej

    Myślę, że powoli wpędzasz się w kompleksy. ;-)

    Pozdr,

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl