  • Data: 2004-02-02 22:10:16
    Temat: Re: Co wy na to? [OT?]
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-01 23:57, Rafał Doroszkiewicz napisal(a):

    [...]

    > Masz rację. Jednak zdarza się jeszcze słyszeć słowo "bezinteresowność" i
    > myślę, że w tym kierunku należy szukać rozwiązania tego problemu.
    >
    > Nie - "ja mogę, więc zrobię albo oleję" (typ prezesa TPSA), czy - "mi
    > przeszkadza - to sobie życie ułatwię" (ja;->), ale - jest tylu biednych,
    > to może pomogę(no kto?)? ;-)

    Obowiązek pomocy ubogim realizuję przez zrzutkę na piwo dla miejscowego
    menela ;-)

    Hmm, a może ISOC-PL by się rzucił na takie zadanie? W gruncie rzeczy to
    jestem za leniwy, ale może jakby ktoś zaczął to bym pomógł.

    > [cut'cik]
    >
    > Przyznam rację, aczkolwiek nie tak do końca, bo jednak skutki
    > szalejących wirusów to także problem tych, którzy dają dostęp. Chcąc
    > utrzymać swoją sieć w należytym porządku, wypadałoby, aby zależało im na
    > "bezpiecznych użytkownikach".

    Nie w tych warunkach jakie mamy obecnie. TPSA się nie boi, bo konkurencję ma
    mizerną i typowy użytkownik nie ma gdzie iść - więc musi znosić codzienne
    skanowanie, czkawkę po robalach itp radości. A jak mu nie działa, to zawsze
    można polecić dezinfolinii, żeby mu nagadała bzdur.

    Dream on... :-(

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,