  • Data: 2004-02-02 21:58:46
    Temat: Re: Co wy na to?
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-02 01:25, Krzysztof Halasa napisal(a):

    > Tylko pokaz jakis program pocztowy pod Linuksem czy innym takim, ktory
    > umozliwia uruchamianie zalacznikow.
    > Nie musi nawet robic tego calkowicie automagicznie, zgadzam sie
    > nawet by uzytkownik "otworzyl" archiwum .zip itp.

    Bezpośrednio to może nie, w końcu zwyczaj rozpoznawania plików wykonywalnych
    po rozszerzeniach to bardziej CP/M, DOS i Windows, więc np. Mozilla
    zaproponuje otwarcie w programie do obsługi czegoś albo zapis na dysk. Pine
    nie oferuje niczego poza wyświetleniem albo zapisem, elm podobnie a mutta nie
    mam pod ręką.

    Czyli teoretycznie coś wciśnięte w tar.gz by się mogło odpalić, jeśli
    obsługant graficzny do tar.gz rozpozna że jest execute ustawione i odpali.

    Ale leniwy jestem i nie chce mi się przebootować żeby mieć pewność, a na
    serwerach X-y powycinane ;-)

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,