  • Newsgroups: pl.internet.polip
    From: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>
    Subject: Re: Co wy na to?
    Date: 1 Feb 2004 15:36:45 +0100

    On 1 Feb 2004 13:42:52 +0100, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote(a):

    > Albo uzywac profesjonalnego konta pocztowego... I nie korzystac z uprzejmosci
    > znajomego "admina" harcerskiej sieci osiedlowej oraz konta na jego super hiper
    > bezpiecznym linuxie... ;)

    Hehe... nobody expects the Windows Inquistion... ;>

    No i wyszlo na jaw... to linux jest odpowiedzialny za ta plage
    robakow rozprzestrzeniajacych sie dzieki podlaczonym do sieci
    windowsom!! Sprawa jest jasna, moze przedstaw ja w Redmond, wszak
    za pomoc w odnalezieniu autora wirusa przewiduje sie spora nagrode...

    > W sumie wirus, ktory rozsyla sie mailem jasno i wyraznie obanaza
    > braki zabezpieczen na serwerach pocztowych a nie u uzytkownikow
    > korzystajacych z uslugi email.

    ... ktora mozesz przeznaczyc na rozwoj polskiej kinematografii oraz
    zakup oprogramowania anty wirusowego dla administratorow.

    pozdrawiam, B.

    PS. A do krucjat antylinuxowych w obronie swietosci polecam
    pl.comp.os.advocacy. ;P