    From: Wiesiek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co wy na to?
    Date: Sun, 01 Feb 2004 15:17:56 +0100

    On Fri, 30 Jan 2004 20:58:40 +0100, MSZ <m...@k...pmp.com.pl>
    wrote:

    >Telekomuch postanowił coś zrobić... ten szok mnie chyba zabije.
    Jestem jednak bardzo ciekaw jak to w praktyce bedzie wygladac.
    Czy blokada IP ma sens? W koncu ten DHCP przyznaje te adresy. To chyba
    na serwerze autoryzacyjnym pasowalo by to robic.

    Po za tym to:
    t.tpsa.pl>

    Jakos nie przypominam sobie zeby ktos z tepsy mnie informowal o czyms
    takim. Swego czasu mialem dlugo blokade na te adresy (do czasu az ARIN
    nie przedelegowal ich na RIPE).
    Na infolinii zawsze mowili ze to wina tego ze ktos nie ma styku z
    TP... phehehe...

    >Mam nadzieję, że tyle ile trzeba, tzn wszystkie rozsyłające syfa. Najwyższy
    >czas uświadomić luserstwu, że podłączanie do sieci niezbaezpieczonego
    >komputera kończy się nieprzyjemnościami.
    Ty chyba nie wiesz co mowisz.... Jak wytlumaczyc przecietnemu userowi
    ze ma wirusa ? On boi sie cokolwiek zrobic a co dopiero zmusic go do
    usuniecia wirusa?
    Oczywiscie istnieje zawsze mozliwosc odciecia na routerze _AZ_ zalatwi
    sprawe, ale ... W prywatnych sieciach to jest do zrobienia. Ale z tymi
    neostradami to jest koszmar. Kazdy wie ze tepsa to olewa i ma gdzies
    ze ktos spamuje, wirusami sieje po sieci etc. Zablokuja adresy? to
    co.. zwali sie na nich wine.

    --
    Wiesiek