  • Data: 2020-07-24 09:31:13
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 Jul 2020 11:29:16 GMT, pueblo

    > W momencie kolizji widać dwa pasy ronda ze strzałkami. Strzałka w lewo
    > na wew. jak piszesz nie pozwala na zjazd na kolejnym wyjeździe, ale
    > jest tam linia przerywana, która jak najbardziej pozwala na zmianę pasa
    > i wyjazd następnym zjazdem.

    Ta linia przerywana nie pozwala na zmianę pasa, jest znacznikiem
    pozwalającym PRZECIĄĆ ten pas gdy jedzie się z odpowiedniego kierunku.
    Kiedy ty to w końcu pojmiesz? Przecież to są elementarne rzeczy, na wielu
    zwykłych skrzyżowaniach są takie rozwiązania i nikt tego nie podnosi w
    temacie "zjebanych" skrzyżowań czy innych wątpliwości.

    > Rozumiem, że ta strzałka w lewo nie pozwala
    > tylko na wyjazd z lewego pasa i coraz bardziej to skomplikowane -
    > zwłaszcza jak nie widać takiej strzałki(w zimie)

    Nie musi być widać tej strzałki, to jest tylko przypomnienie dla melepetów
    co zapomnieli jakie znaki stoją 10m wcześniej.

    > Rozumiem i daję słowo nie trzyma się to wszystko kupy.
    > Ok. Przyjmuję to wytłumaczenie. W takim razie nadal uważam że te
    > strzałki są niepotrzebne i razem z liniami poziomymi tworzą takie
    > zjebane rondo.

    Człowieku, nadal "czytasz" znaki które nie są przeznaczone dla danego
    kierunku i się ciskasz że ci głupoty wychodzą. Jak stajesz na skrzyżowaniu
    i widzisz dla innego kierunku linię "stop" to też ją przyjmujesz dla siebie
    gdzie masz pierwszeństwo i jęczysz że skrzyzowanie jest "zjebane"?

    > Chciałem się dowiedzieć czegoś od bardziej rozumnych.

    To może w końcu przyjmiesz do wiadomości co się pisze?

    > Jak dla mnie to generator stłuczek w tym przypadku.

    Tylko jak ktoś nie umie jeździć.

    --
    Pozdor
    Myjk