    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 22 Jul 2020 12:02:43 -0700 (PDT)
    <5f16cba8$0$17362$65785112@news.neostrada.pl> <l...@m...org>
    <5f16de6c$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5f17720c$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f181879$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f18607a$0$17342$65785112@news.neostrada.pl> <z...@m...org>
    <5f188972$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Co to za wymysl?
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 22 lipca 2020 13:46:12 UTC-5 użytkownik pueblo napisał:

    > Muszę ci powiedzieć, że jedzie prawym. Widzę to na filmie, jak
    > najbardziej i nie da się tego ukryć. Gdyby nie jechała prawym, to
    > jechałaby lewym - no i jak wtedy by mogła się wpieprzyć w samochód po
    > lewej? No jak?

    Chopaki, zalozylem ten watek aby pokazac ze to rondo jest zjebane.

    Ja o tym wiem. Wiedzialem od momentu jak je zobaczylem.

    Wasza dyskusja tylko potwierdza ze od samego poczatku mialem racje. To rondo jest
    zjebane.

    Skoro od dwu czy trzech dni dywagujecie jak jechac i czemu i nadal nie macie spojnego
    pogladu na to zjebane rondo to znaczy ze jest ono zjebane.

    Zamiast robic tam rondo starczylo to miejsce nieco inaczej zagospodarowac i machnac
    tam skrzyzowanie. Pomalowac pasy tak jak na tym zjebanym rondzie i bylo by jasno kto
    komu ustepuje i na jakim pasie ma sie ustawic.

    Ale nie, zrobiono zjebane rondo a mądre glowy tutaj nie moga dojsc czemu tak kiepsko
    sie po nim jedzie i dlaczego ludzie tam robia bledy.

    Ten watek nie mial byc po to aby decydowac kto i dlaczego tam popelnil blad. To jest
    NIEISTOTNE w obliczu zjebanego projektu tego ronda.
    Z definicji nie dojdziecie do porozumienia w temacie tego kto i czemu popelnil blad.
    Bo to rondo jest zjebane.

    Mam nadzieje ze pomoglem.

    :)
    Spokojnego wieczoru zycze!