    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to za wymysl?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    <5f16cba8$0$17362$65785112@news.neostrada.pl> <l...@m...org>
    Date: 21 Jul 2020 12:24:12 GMT

    Witaj Myjk, 21 lip 2020 w news:ll9p8tazzd2v.dlg@myjk.org napisałeś/aś:

    > 21 Jul 2020 11:04:09 GMT, pueblo

    > Nie ma tego i tamtego. Na wszystkich panują takie same zasady. Tak
    > działają przepisy że ZAWSZE są uniwersalne.

    Otórz to. To jest rondo.

    > Co znaczy kontynuuje? Skąd dokąd jedzie?

    Odpowiedz mi na pytanie, czy samochód który przekroczył linię (chyba
    się nazywa)warunkowego zatrzymania(trójkąty na jezdni) jest już na
    rondzie?
    Jeśli tak to zobacz sobie ten filmik, czas 4:45, i powiedz mi czy
    picasa jest na rondzie. Dla ciebie to jest wymuszenie pierwszeństwa,
    jak rozumiem. Dla mnie nie. Gdyby tak było, to na większości rond
    stałoby się latami czekając na wjazd.
    No i wracając do twojego pytania wyżej. Jedzie tak, jak picasa - cały
    czas zew pasem. W ogóle założmy, że znikają inne samochody i zostaje
    picasa i nagrywający od wskazanego czasu filmu.
    Picasa chce jechać prosto zew pasem, a nagrywający jedzie jak jedzie.
    Gdyby nagrywający przyśpieszył znacznie i wtrynił się w picasę, to
    byłaby jego wina.
    W ogóle za najbardziej winnego uważam tu tego małego czerwonego.
    Wpieprzył się na wew. pas chcąc jechać prosto. Gdyby pojechał zew.
    wszyscy by się ładnie porozjeżdżali.
    A jeszcze pytałeś dlaczego ten obok picasy na wjeździe nie ruszył.
    Odpowiedź jest prosta - nie mógł się zdecydować, widział dużo mniej, bo
    picasa mu zasłaniała.
    Podejrzewam, że na tym rondzie wielu ma problemy dezycją o wjeździe na
    rodno i często zdażają się tacy niecierpliwcy jak na filmie.
    Niestety wielu kierowców nie umie b. dynamicznie włącząć się do ruchu,
    a to jest często kluczowe.