  • 41. Data: 2018-06-28 16:05:32
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 14:25, Marek pisze:

    > Wiem skąd się to bierze. ale to nie zmienia zasady.

    > Nie interesuje mnie to. Mnie interesuje żeby aplikacja działa bez
    > problemu minimum 20 lat.

    Używasz sapera na windows 95?

    > Nie interesuje mnie to bo nie oglądam tv z powietrza. Nawet gdybm
    > oglądał z powietrza to co z tego że obraz jest po kilku sekundach jak
    > ten smartv tv z 8 procesorami nie jest w stanie reagować na cokolwiek
    > (pilota)  przez kilkadziesiąt sekund po wyświetleniu obrazu bo musi się
    > "rozgrzać". Oczywiście idiotycznie buforuje zdarzenia, żeby po tych
    > kilkudziesięciu sekundach zrobić z nich kaskadową dyskotekę.

    To lepiej napisz jaką 2o letnią aplikację używasz do oglądania netflixa
    czy choćby youtuba.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2018-06-28 16:23:43
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 12:15, Piotr Dmochowski pisze:

    > Wyłączy w środku dnia i włączy np. wieczorem. Następnego dnia znowu,
    > albo dopiero za dwa. Płacenie nie ma z tym nic wspólnego.

    Pierwszy raz słyszę żeby elektrownia wyłączała rutynowo konsumentom prąd
    w ramach balansowania mocy. Jakby tak było to zawsze mogą wyłączyć na
    podstacji dla całej wiochy. Takie rzeczy to pamiętam z PRL - 20 stopień
    zasilania :) Chociaż z drugiej strony PRL wraca.

> [...]
    > przestawia na życie zgodnie z naturą (jutro ma wiać więc zrobię pranie i
    > upiekę ciasto).
    > To mnie właśnie zadziwia że ludzie chodzą na konferencje, brandzlują się
    > tymi smart nowinkami i nie widzą co się kroi.
    > Jeżeli zużycie prądu rośnie, zamykane są tradycyjne elektrownie, źródła
    > alternatywne nie zapewniają stałych dostaw to komuś trzeba odciąć
    > zasilanie. Przykład dopłat eko do prądu w DE pokazuje że przemysł nie da
    > się orżnąć, więc zostają konsumenci. Na razie Niemcy poszli po rozum do
    > głowy i odpuścili sobie pogoń ze eko zasilaniem, ale ogólne zasady są

    Niemcy w tej chili mają w porywach do ponad 30 procent zasilania z
    wiatru (w nocy) lub z farm słonecznych (w dzień). Nie słyszałem żeby
    sobie dali spokój z zieloną energią. Owszem utrzymują elektrownie
    cieplne żeby móc sterować mocą gdy się nie bilansuje. Problem się pewnie
    rozwiąże gdy przy farmach słonecznych zaczną stawiać wytwórnie wodoru
    czy metanu.
    Ale czy teraz Niemcy masowo wyłączają energię elektryczną właścicielom
    (dzierżawcom) smartnych liczników energii?

    > Mieliśmy latać na wakacje w kosmos a tymczasem głupiego prądu w gniazdku
    > nam zaczyna brakować, ktoś by wymyślił taki scenariusz?

    Brakuje bo PiS udupia energetykę odnawialną żeby utrzymać w dobrych
    humorach swoje zaplecze polityczne czyli górników.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 43. Data: 2018-06-28 16:27:10
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Nic. Odpuść sobie. Z TV taki komputer jak z koziej dupy trąba. Szkoda na
    > to czasu. Kupuj TV bez Smarta i podłącz do niego komp po HDMI.

    W trybie HD Ready. Patrzyłem w Mediamarkcie i moim zdaniem większoś TV
    bez smarta nie ma HDTV, nie mówiąc o 4K. Naprawdę warto teraz kupować
    taki tv?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 44. Data: 2018-06-28 16:37:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jun 2018 16:05:32 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
    > To lepiej napisz jaką 2o letnią aplikację używasz do oglądania
    > netflixa
    > czy choćby youtuba.

    Pisałem ogólnie a nie o konkretnie o YT czy Netflix. Jak już używam
    aplikacje to chce aby działa wlasnie tyle . Ostatnio wqurwil mnie
    Elektrodroid. Chciałem na szybko skorzystać z jakiegoś kalkulatora w
    nim. Odpalam a tu komunikat modalny "dostępna aktualizacja,
    zaktualizuj" i nie da się odwołać komunikatu by użyć aplikacji mimo
    to. Zamknięcie komunikatu powoduje wyjście z aplikacji. No
    skurwysyństwo najwyższych lotów. Wyłączenie sieci nic nie dało, bo
    zapamiętał sobie, że jest aktualizacja i za każdym razem wyświetlał
    blokadę. Dopiero wyczyszczenie danych aplikacji z wyłączonym
    internetem umożliwilo uruchomienie aplikacji.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2018-06-28 16:46:59
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 27-06-2018 o 22:56, BaSk pisze:
    > No wiem, że można to-i-owo odpalić na ekranie, ale wolę do tego używać
    > PC-ta. Czy warto "koniecznie" dokupić sobie tego smarta? Co za tym
    > przemawia wg Was?

    Tak jak pisali poprzednicy, SmartTV to pomyłka, ponieważ w dowolnej
    chwili jakakolwiek aplikacja może przestać być wspierana i nic nie
    zrobisz. Ja mam Panasonica i z użytecznych aplikacji było Youtube i dwie
    aplikacje prognozy pogody. Kilka miesięcy temu wyłączyli wygodniejszą w
    użyciu aplikację od pogody.
    Player TVN niby działa, ale często się zawiesza, więc prawie go nie
    używamy. Skype był, ale wymagał dedykowanej kamery za kilka stówek.

    Lepiej mieć podpiętego małego PC-ta albo pudełko z Androidem i na
    bieżąco mieć aktualizacje. Albo NAS-a z wyjściem HDMI.

    Jedyny sens mogą mieć telewizory z Androidem, ponieważ udaje się na nich
    zainstalować aplikacje od wideodomofonów IP. Gość dzwoni przy furtce i w
    rogu ekranu wyskakuje okienko z podglądem z kamery.

    yabba

  • 46. Data: 2018-06-28 16:54:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2018 16:27:10 +0200, Mario napisał(a):

    > W trybie HD Ready. Patrzyłem w Mediamarkcie i moim zdaniem większoś TV
    > bez smarta nie ma HDTV, nie mówiąc o 4K. Naprawdę warto teraz kupować
    > taki tv?

    No wiesz, nie analizowalem. Jeśli się nie da kupić 4k bez smarta to
    trudno, trza kupić z. Co nie znaczy że ten smart jest coś wart.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2018-06-28 21:40:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/28/2018 11:41 AM, JaNus wrote:
    > A co z "uwspółcześnianiem"? Apdejt Androida będzie chyba możliwy, pewnie
    > Smart-TV też coś w tym guście przewiduje, ale spodziewałbym się, że
    > jednak w mniejszym zakresie?

    OS na telewizorze jest mniejszy i stanowi mniej interesujacy target z
    powodu małej powszechności. Mój nie ma mikrofonu ani kamery więc
    szantarz nie ma jak zrobić.

    Updates było ze 3 od pół roku.

    W przeciwieństwie do updates androida które, jesli masz urzadzenie
    małego producenta, nie pojawią się wcale.

  • 48. Data: 2018-06-28 21:44:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/28/2018 1:48 PM, Andrzej W. wrote:
    > Odniosę się do Twoich "za", mam LG jeno już starszy odrobinę.

    To bardzo wiele wyjaśnia. Stare webosy sa nie dośc że pisane żalośnie to
    jeszcze porzucone.

    > - natywne aplikacje nie działają z obecnymi wersjami serwisów,

    SOA#1. U mnie działa.

    > - odtwarzacz DLNA jest tak tępy, że nie da się go używać,

    Nie używam, ciężko się odnieść.

    > - cholernie wygodny pilot LG przestał działać trzy lata temu po którejś
    > aktualizacji softu w TV "i co nam zrobisz"...

    Parujesz. Co prawda u mnie nie dzieje się nic takiego, ale wczesniej
    czytalem opisy na necie ludzie którym przestał działać i parowali na
    nowo. Nie wiem jak to się robi, będe się martwił jak się popsuje.

    > Leży gdzieś te kilka dodatkowo wydanych stówek i wnerwia.
    > - od lat nie było aktualizacji, tylko czasem w aplikacjach pojawia się
    > komunikat "aplikacja przestanie działać od...".

    Jak mowie, masz za stary OS. Dokładnie to samo mają userzy Androida
    KitKat. niby ich urzadzenia dzialają ale połowa serwisów z netu nie.
    Czas przyzwyczajać sie że nie czas wsparcia hardware a czas software
    określa długość życia urzadzenia.

  • 49. Data: 2018-06-28 21:46:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/28/2018 2:30 PM, Marek wrote:
    > Czy na pewno to jest natywna aplikacja czy  to tylko przegladarka
    > otwierajaca link http://www.youtube.com/tv?

    Zarówno YouTube jak i Netflix (a poza tym Amazon i Google) sa natywne,
    tzn nie sa "w przeglądarce". Korzystają z bardzo wygodnego i
    responsywnego menu, ani grama JavaScriptu. Netflix jest identyczny jak
    na wszystkich urządzeniach na jakich go widuje (xbox one, xbox 360,
    przeglądarka na pc, webos, android).

    > Czy wyswietla komentarze?

    Muszę sprawdzić, sa jakies opcje.

    Dla mnie to akurat zaleta że ich nie widzę domyslnie, dam znać jak
    rodzina odklei się od meczy.

  • 50. Data: 2018-06-28 21:56:40
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Wednesday, 27 June 2018 21:57:03 UTC+1, BaSk wrote:
    > No wiem, że można to-i-owo odpalić na ekranie, ale wolę do tego używać
    > PC-ta. Czy warto "koniecznie" dokupić sobie tego smarta? Co za tym
    > przemawia wg Was?
    >

    > --
    > Powiedzenie oddające ducha Ameryki:
    >
    > "Cokolwiek robisz
    > - rób to dobrze!"
    > Rzymskie (podobno):
    > Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

    Tak naprawdę nie warto kupić smarta, oprogramowanie szybko się starzeje, szybko traci
    wsparcie, wiec szybko większość z nich przestaje działać. Lepsze rozwiązanie to do
    zwykłego telewizora dokupić android box'a lub podpiąć raspberry pi.