    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Thu, 28 Jun 2018 16:46:59 +0200

    W dniu 27-06-2018 o 22:56, BaSk pisze:
    > No wiem, że można to-i-owo odpalić na ekranie, ale wolę do tego używać
    > PC-ta. Czy warto "koniecznie" dokupić sobie tego smarta? Co za tym
    > przemawia wg Was?

    Tak jak pisali poprzednicy, SmartTV to pomyłka, ponieważ w dowolnej
    chwili jakakolwiek aplikacja może przestać być wspierana i nic nie
    zrobisz. Ja mam Panasonica i z użytecznych aplikacji było Youtube i dwie
    aplikacje prognozy pogody. Kilka miesięcy temu wyłączyli wygodniejszą w
    użyciu aplikację od pogody.
    Player TVN niby działa, ale często się zawiesza, więc prawie go nie
    używamy. Skype był, ale wymagał dedykowanej kamery za kilka stówek.

    Lepiej mieć podpiętego małego PC-ta albo pudełko z Androidem i na
    bieżąco mieć aktualizacje. Albo NAS-a z wyjściem HDMI.

    Jedyny sens mogą mieć telewizory z Androidem, ponieważ udaje się na nich
    zainstalować aplikacje od wideodomofonów IP. Gość dzwoni przy furtce i w
    rogu ekranu wyskakuje okienko z podglądem z kamery.

    yabba