  • 161. Data: 2018-07-21 17:34:02
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Generalnie to ludziom na mózg pada od jakiegoś czasu.
    Jak podaję dwa telefony, w tym jeden stacjonarny drugi komórkowy, to zawsze dzwonią
    na komórkę. Po co?

    -----

  • 162. Data: 2018-07-21 17:36:36
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Najłatwiejsze w świecie.
    Kupujesz za bezcen na olx egzemplarz ze stłuczoną matrycą (ale impreza była ;))) i
    przekładasz tzw. płytę główną.

    -----

  • 163. Data: 2018-07-21 19:02:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a) na komorke dzwoni sie za darmo, a na stacjonarny to niekoniecznie,
    b) skoro dzwonia, to widac maja interes do ciebie, po co maja dzwonic
    na stacjonarke ? Nie odbierzesz, albo odbierze kto inny i powie ze cie
    nie ma :-)

    c) a w jakiej kolejnosci podales ? Moze nie mysleli, tylko wklepali
    dwa numery, komorka pierwsza

    d) albo pomysleli, i z powodow a, b, wpisali komorke pierwsza lub
    jedyna.

  • 164. Data: 2018-07-21 19:30:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 17:26:11 +0200, ń napisał(a):

    ME45 dziala do dzisiaj, jedynym problemem sa baterie :-)

    J.

    aktualizacji

  • 165. Data: 2018-07-21 21:14:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 17:09, J.F. pisze:

    > Ale ile znasz takich przypadkow ?

    Do podjęcia decyzji wystarczy jeden.

    > I nie powstala zaraz kolejna aktualizacja, przywracajaca pilota ?

    Nic o takiej nie wiem.

    > Czy sie komu podoba czy nie, nawet te glupie telewizory sa dzis dosc
    > skomplikowane, wiec zaraz sie zacznie okazywac, ze cos nie dziala tak
    > jak trzeba. Moze trzeba wgrac aktualizacje, a moze ona cos zepsuje ...
    > np pilota.

    I dlatego uważam że warto kupić "głupi telewizor" mniej podatny na
    awarie spowodowaną aktualizacją a do niego jak potrzeba dokupić
    tania i łatwo wymienialna przystawkę ze smartem.

    > Czemu nie ? Nowy TV koszt podobny.

    Jakaś przystawka smart to koszt trzystu do pięciuset złotych, kupisz
    za tyle nowy duży telewizor?

    Pozdrawiam

  • 166. Data: 2018-07-21 21:37:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 21:14:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Do podjęcia decyzji wystarczy jeden.

    Troche malo. Szczegolnie jesli drugiego nie bedzie.

    > Nic o takiej nie wiem.

    A o tej uszkadzajacej wiesz, czy to taka internetowa plotka ?

    Za pare lat ? Pewnie kupie :-)

    J.

  • 167. Data: 2018-07-22 01:52:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 21:37, J.F. pisze:

    > Troche malo. Szczegolnie jesli drugiego nie bedzie.

    Znajdź takiego który ci zagwarantuje że drugiego nie będzie.
    A potem pokryje koszty jeśli jednak się okaże że się mylił.

    > A o tej uszkadzajacej wiesz, czy to taka internetowa plotka ?

    Wiem.

    > Za pare lat ? Pewnie kupie :-)

    Za parę lat to może nie będę potrzebował telewizora.

    Pozdrawiam

  • 168. Data: 2018-07-22 09:20:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 01:52:04 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Znajdź takiego który ci zagwarantuje że drugiego nie będzie.

    Twoj zwykly TV tez sie moze zepsuc. I nie da sie naprawic.

    > A potem pokryje koszty jeśli jednak się okaże że się mylił.

    Mam nadzieje, ze odpowiednie urzedy o to zadbaly, aby koszty pokryl
    producent ... i teraz inni beda bardziej uwazac.

    > Wiem.

    I co to byl dokladnie za TV ?

    > Za parę lat to może nie będę potrzebował telewizora.

    To i problem mniejszy.

    J.

  • 169. Data: 2018-07-22 12:34:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 09:20, J.F. pisze:

    > Twoj zwykly TV tez sie moze zepsuc. I nie da sie naprawic.

    Każdy może się zepsuć. Ale w takim ze smartem może dodatkowo
    paść smart.

    > Mam nadzieje, ze odpowiednie urzedy o to zadbaly, aby koszty pokryl
    > producent ... i teraz inni beda bardziej uwazac.

    Producent odpowiada w czasie gwarancji.
    A potem kup sobie nowy.

    > I co to byl dokladnie za TV ?

    Nie pamiętam. Teoretycznie markowy.

    > To i problem mniejszy.

    Dla tych co będą potrzebować nie bardzo.

    Pozdrawiam

  • 170. Data: 2018-07-22 12:47:33
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 17:00, RadoslawF pisze:

    > Bez działającego pilota nie bardzo się nadaje.

    Ten jeden egzemplarz który jest jedynym twoim argumentem, że jakoby TV
    Sm,art nie nadaje sie do użytku po kilku latach.

    > Komputer można wymienić, zastąpić tabletem czy smartfonem, wbudowanego
    > smarta tak łatwo nie podmienisz.

    Komputer czy smartfon kosztuje podobne pieniądze co TV Smart.

    --
    pozdrawiam
    MD