    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Sat, 21 Jul 2018 21:14:41 +0200
    <ph60p7$6ua$1@node2.news.atman.pl> <ph6g1f$naj$2@dont-email.me>
    <ph7ruc$scg$1@node2.news.atman.pl> <phbib6$9a6$2@dont-email.me>
    <pidlbr$f12$2@node2.news.atman.pl> <pihrun$9n9$1@node2.news.atman.pl>
    <pihuse$bus$2@node2.news.atman.pl> <piptem$n6j$1@dont-email.me>
    <piqiqr$9hl$1@node1.news.atman.pl>
    <w7d2pak39v0a$.xt0umrissz81$.dlg@40tude.net>
    <piqp6s$fqb$1@node1.news.atman.pl> <piqrn8$119$1@dont-email.me>
    <piqtbn$jtp$1@node1.news.atman.pl> <pir0er$tt9$1@dont-email.me>
    <pir8rl$uu7$1@node1.news.atman.pl> <piv8ki$gb0$1@dont-email.me>
    <piv997$r5s$3@node1.news.atman.pl> <pivbl7$2jn$1@dont-email.me>
    <pivhqs$40q$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 2018-07-21 o 17:09, J.F. pisze:

    > Ale ile znasz takich przypadkow ?

    Do podjęcia decyzji wystarczy jeden.

    > I nie powstala zaraz kolejna aktualizacja, przywracajaca pilota ?

    Nic o takiej nie wiem.

    > Czy sie komu podoba czy nie, nawet te glupie telewizory sa dzis dosc
    > skomplikowane, wiec zaraz sie zacznie okazywac, ze cos nie dziala tak
    > jak trzeba. Moze trzeba wgrac aktualizacje, a moze ona cos zepsuje ...
    > np pilota.

    I dlatego uważam że warto kupić "głupi telewizor" mniej podatny na
    awarie spowodowaną aktualizacją a do niego jak potrzeba dokupić
    tania i łatwo wymienialna przystawkę ze smartem.

    > Czemu nie ? Nowy TV koszt podobny.

    Jakaś przystawka smart to koszt trzystu do pięciuset złotych, kupisz
    za tyle nowy duży telewizor?