  • 141. Data: 2018-07-20 09:35:34
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Jul 2018 18:17:06 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Otóż to. A jak kupisz smarta od szanującej się firmy to nie zostawią
    > Cię po kilku latach bez aktualizacji, co pewnie się zdarzy u firmy
    > "krzak".

    Ale ja NIE CHCĘ aktualizacji! Co to za współczesna paranoja.
    Sprzęt/soft ma działać wg oczekiwań użytkownika, tylko tyle i aż
    tyle.

    --
    Marek

  • 142. Data: 2018-07-21 00:59:55
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Ale ja NIE CHCĘ aktualizacji! Co to za współczesna paranoja. Sprzęt/soft
    > ma działać wg oczekiwań użytkownika, tylko tyle i aż tyle.

    Takowoż i ja myślę.
    Mnie te wszystkie chujstwa, pierdualia, wodotryski, jętelygencya i sprryt,
    nie są potrzebne. Ja potrzebuję JEDYNIE urządzenia, któremu wpuszczę na VGA,
    czy D-SUB, czy nawet HDMI sygnał i pokaże mi się obraz. NICZEGO więcej nie
    potrzebuję... Dźwięk? Nie musi być, mam zewnętrzne głośniki. Jak będzie?
    Może przeżyję. Na chu...^Wplaster mi te całe smarty, aplikacje, jutuby,
    które przecież mam w kompie, po chu^Holerę mi one? Horizon, taki dekoder od
    "jupisi". Gorszej chujowizny...wróć, chały nie wymyślono. Jutub tak
    tragiczny... Jedyna zaleta, nagrywa 4 programy, co czasem się przydaje.
    Ja już sobie znajdę sposób, żeby wpuścić źródło do monitora i mieć to, co ja
    chcę, a nie to, czym mnie się na siłę uszczęśliwia. Jak w smartfonach, na
    siłę wpierdzielanie apek od fejsa, którego nie mam i mieć nie zamierzam, ani
    teraz, ani w ogóle. A nawet wywalić nie idzie, nie chcę ryzykować skótków
    zrootowania fona. Smartfon. jakieś 4 lata temu kupiony. Śmigał, aż furczało.
    Dziś ledwo zipie (zdarza sie, że YT startuje ponad minutę!, a przecietnie,
    jakieś 15-20 sekund potrafi. Kiedyś, już po 2-3 sekundach, YT zapraszał do
    działania), łodafak? Fon, nieco słabszy, co YT spokojnie ciągnął, dziś
    potrafi ciąć, jak 386 przy dekodowaniu empeczy... Nie działa, jak bym
    chciał. I coraz mniej się mieści.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 143. Data: 2018-07-21 13:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 09:35:34 +0200, Marek napisał(a):
> [...]
    >
    > Ale ja NIE CHCĘ aktualizacji! Co to za współczesna paranoja.
    > Sprzęt/soft ma działać wg oczekiwań użytkownika, tylko tyle i aż

    A potem widzisz - wpadaja na pomysl jak cos zrobic lepiej od strony
    serwera i trzeba aktualizacji, bo tv dziala nadal poprawnie, ale
    bezuzytecznie.

    Ewentualnie jak wolisz - uzytkownik oczekuje, ze tv tego netflixa czy
    co sie pojawi bedzie odbieral, niezaleznie od zmian w przyszlosci ..

    J.

  • 144. Data: 2018-07-21 14:23:47
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 02:02, RadoslawF pisze:

    > Nie.
    > Prawda napisana przez właściciela.

    Dowód anegdotyczny to jest jakiś jeden konkretny przypadek, na którym ty
    bezzasadnie próbujesz zbudować regułę. Zresztą dostał odpowiedź ze to
    się naprawia parowaniem pilota. Czepiasz się jak pijany płotu tego
    pilota bo nie masz żadnych sensownych argumentów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 145. Data: 2018-07-21 14:24:42
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 02:03, RadoslawF pisze:

    > Jak tylko udowodnisz że jest to "dowód anegdotyczny"

    Bo podałeś jeden przypadek i używasz go chyba z 10 razy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 146. Data: 2018-07-21 14:28:38
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 09:35, Marek pisze:

    > Ale ja NIE CHCĘ aktualizacji! Co to za współczesna paranoja. Sprzęt/soft
    > ma działać wg oczekiwań użytkownika, tylko tyle i aż tyle.

    Ale twoje oczekiwania się zmienią gdy na przykład wejdzie nowy dostawca
    a ty będziesz chciał też skorzystać z jego usług.
    Gdy zamiast smarta wolisz użyć zwykłego TV i komputera z wyjściem hdmi
    to na tym komputerze tez nie robisz aktualizacji? Gdy się dowiesz ze
    twój router ma lukę która umożliwia przejęcie całej sieci domowej to też
    nie robisz aktualizacji?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 147. Data: 2018-07-21 14:33:41
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 00:59, HF5BS pisze:

> [...]
    > one? Horizon, taki dekoder od "jupisi". Gorszej chujowizny...wróć, chały
    > nie wymyślono. Jutub tak tragiczny... Jedyna zaleta, nagrywa 4 programy,

    No w sumie to nawet ci zwykły TV tez nie potrzebny tylko duży monitor.
    Można do kompa podłączyć USBowy tuner DVBT. Tak masz zrealizowaną
    telewizję w salonie? Jeśli masz salon.

> [...]
    > temu kupiony. Śmigał, aż furczało. Dziś ledwo zipie (zdarza sie, że YT
    > startuje ponad minutę!, a przecietnie, jakieś 15-20 sekund potrafi.

    I co? zrezygnowałeś ze smartfona na rzecz reaktywowanej Nokii 3310?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 148. Data: 2018-07-21 14:34:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 14:23, Mario pisze:

> [...]
    > się naprawia parowaniem pilota. Czepiasz się jak pijany płotu tego
    > pilota bo nie masz żadnych sensownych argumentów.

    Mam, przedstawiłem a w odpowiedzi dostałem że dowód anegdotyczny.
    To ty nie masz argumentów.

    Pozdrawiam

  • 149. Data: 2018-07-21 14:35:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 14:24, Mario pisze:

    > Bo podałeś jeden przypadek i używasz go chyba z 10 razy.

    Nie podałeś żadnego a używasz swój brak argumentów po raz
    dwudziesty.

    Pozdrawiam

  • 150. Data: 2018-07-21 14:48:20
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 02:11, RadoslawF pisze:

    > Co nie zmienia statystyki że dla większości stwarza to okazję do
    > kupienia nowego telewizora.

    Bo chcą mieć większy a ten się wstawi do sypialni? Zresztą, masz takie
    statystyki, że ludzie zamiast dokupić przystawkę do zestarzałego smarta
    kupują nowego smarta?

    > :-)

    > Nie fakt a opinię. Sparowanie nie pomogło.

    O, tego nie odnalazłem w tym wątku.

    > A jak nie wystarczy to mam sobie wytłumaczyć że taka opinia to fakt
    > a niedziałający pilot to moja opinia?  :-)

    Nie wiem co właściciel martwego pilota robił, że mu się nie udało. Wiem
    że jeśli takie problemy są jednostkowe, to nie będę brał pod uwagę przy
    okazji ryzyka jakie stwarza posiadanie smart TV. Jeśli nie są
    jednostkowe to z reguły są opisane w internetach metody zaradzenia sobie
    z problemem. Nawet gdyby to było celowe działanie firmy a tego nie
    podejrzewam. Z reguły zawsze się daje znaleźć w sieci romy do
    zflaszowania w trybie ręcznym, więc można przywrócić sobie poprzednią
    wersję. Jak dla mnie to szansa, że się TV SMART bezpowrotnie zbrikuje na
    skutek aktualizacji, jest jednak wielokrotnie mniejsza niż szansa, że
    się Rubin mógł zapalić.

    --
    pozdrawiam
    MD