  • 131. Data: 2018-07-20 01:11:27
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ph7ruc$scg$1@node2.news.atman.pl...

    > Ja uważam że nie na miejscu jest obrona durnej tezy kiedy nawet
    > jej autor się wycofał. Ale jak rozumiem masz inne zdanie
    > i żeby je uwiarygodnić będziesz mi nawet zarzucał że korzystam
    > z tego co napisał mój oponent. Takie działanie pewnie też
    > uważasz że są nie na miejscu. Przynajmniej dopóki robi je ktoś inny
    > niż ty. :-)

    Błędnie interpretujesz moje "wycofanie się" :-)
    Spędziłem tydzień w Islandii od 28 czerwca do 8 lipca i nie miałem
    czasu na jałowe dyskusje o tym co Radek uważa za durne tezy :-)

  • 132. Data: 2018-07-20 01:14:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:pipsv8$k9v$1@dont-email.me...

    > A kto cię zmusza? Nie ustawisz sieci to nie będzie miał dostępu do
    > internetów. Ewentualnie można się dowiedzieć na jakich portach realizuje
    > telemetrię i wyciąć na routerze. Do tego zakleić kamerkę (jeśli ma) i
    > zapchać kulką z plasteliny mikrofon. I już można używać siedząc w
    > aluminiowej czapeczce :)

    :-))))))

  • 133. Data: 2018-07-20 01:15:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:piptem$n6j$1@dont-email.me...
    > Głównie HD Ready a nie tylko HD Ready. Nie jestem specjalistą od
    > obowiązkowego Smarta ale ty specjalista od TV bez smarta nie wyjaśniłeś
    > jaka jest wyższość rozwiązania "TV bez Smart + Przystawka udająca SMART"
    > od "TV SMART". Mam stary TV plus taka przystawka i według mnie to jest
    > proteza. Po co kupować coś kulawego i do tego protezę. Zwłaszcza że te
    > kulawe to margines rynku więc skazujesz się na mały wybór.
    > Chyba ze ten TV bez smart to taki lans. Można też chodzić z Nokią 3310
    > zamiast smartfona.

    Lans to byłby lampowy Rubin :-)

  • 134. Data: 2018-07-20 01:17:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Smart TV nie wyklucza takiego pudelka, to czy nie lepiej kupic komplet
    > na pierwsze lata ?

    Otóż to. A jak kupisz smarta od szanującej się firmy to nie zostawią
    Cię po kilku latach bez aktualizacji, co pewnie się zdarzy u firmy "krzak".

  • 135. Data: 2018-07-20 01:27:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g...@g...com> wrote in message
    > Panasonic też szybko porzuca swoje produkty. Mam TV Panasonica z 2012 lub
    > 2013 roku. Firmware zaktualizowało się tylko raz i nie usunęło błędów w
    > działaniu TV.

    Jakie ma błędy w działaniu?

    > Aplikacji smart praktycznie ubywa. Ostatnia nowa pojawiła się chyba z rok
    > temu i była jakimś bzdetem. Kilka użytecznych w tym czasie poznikało.

    Bo generalnie jaka aplikacja (oprócz tej do live streaming) jest użyteczna
    do puszczania na telewizorze? Moim zdaniem w latach 2012-2013
    producenci nastawiali się na ilość tych aplikacji a nie do końca przemyśleli
    ich użyteczność, właśnie gdy weźmie się używanie ich z pilota do TV...
    Nie wiem jak Twój obsługuje kursor myszy na ekranie: mój Samsung '12
    ma czujnik do łechtania palcem, nowsze modele miały już pilota
    z czujnikiem ruchu i wskazywałeś obiekty na ekranie celując w nie pilotem.
    W moim Samsungu też "poznikały" aplikacje, głównie te obsługujące
    zbankrutowane przedsięwzięcia: np. firma Blockbuster, wypożyczalnia
    filmów wideo na kasetach VHS i DVD, miała swój live stream i ten
    Samsung miał do niego apkę. Jak firma Blockbuster splajtowała to
    Samsung usunął apkę. I takich serwisów było sporo. Przetrwało kilka
    serwisów jak Netflix i Hulu czy Vudu lub Crackle czy Amazon Prime
    i do nich apki są.

    > Jedyny plus TV Smarta jest taki, że obsługa jest tym samym pilotem
    > do telewizora. Minusem, że obsługa pilotem jest niewygodna.
    >
    > Wolałbym w tej cenie mieć TV bez smart, i przystawkę z Androidem
    > lub Windows i klawiaturę z touchpadem.

    Ja bym wolał aby ten mój telewizor obsługiwał podłączenie USB
    myszy/klawiatury przez bezprzewodowego dongla. Bo w praktyce
    funkcja przeglądarki internetowej jest niepraktyczna bez tego.

  • 136. Data: 2018-07-20 02:02:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 23:39, Mario pisze:

    > Dowód anegdotyczny. Tak samo zdarzało się, że po aktualizacji przestała
    > działać płyta główna, telefon, router. A pewnie i samochód.

    Nie.
    Prawda napisana przez właściciela.

    > Dowód anegdotyczny.

    Dowody na to jakieś masz? Poza swoim własnym przekonaniem.

> [...]
    > będziesz chciał Netflixa, czy Youtuba to po prostu możesz też nie
    > konfigurować sieci w TV - o opcja paranoid. A jeśli byś chciał oglądać
    > to taki sam problem masz na zwykłym tv wyposażonym w przystawkę. Ona też
    > cię będzie szpiegować. I kamerka w laptopie, windows 10 a nawet 8 w
    > pececie, kamera w domu, żarówka w inteligentnym domu, licznik
    > elektryczny, ekspres do kawy z funkcją zdalnego supportu, nawigacja, no
    > i oczywiście komórka. Możesz przyjąć jedną z dwóch postaw:
    > 1. Siedzieć przy świeczce z aluminiową czapeczką nałożoną na głowie.

    To zostawiam takim potentatom umysłu jak ty.

    > 2. Świadomie analizować ryzyko związane z inwigilacją i starać się
    > zabezpieczyć przed tym zjawiskiem.

    A to robię. I wyszło że lepiej mieć szpiega poza telewizorem mającego
    osobny włącznik zasilania. :-)

    Pozdrawiam

  • 137. Data: 2018-07-20 02:03:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 23:43, Mario pisze:

    > No więc urządzenie wytrzyma dłużej niż użyteczność dodatków w smart.  Po
    > jakimś czasie stanie się po prostu telewizorem bez funkcji smart
    > (dających się używać). Więc w czym problem? Dowód anegdotyczny w postaci
    > niedziałającego pilota możesz sobie darować.

    Jak tylko udowodnisz że jest to "dowód anegdotyczny"

    Pozdrawiam

  • 138. Data: 2018-07-20 02:06:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 00:14, BaSk pisze:

> [...]
    > jest prawdą, że one bywają zgodne z "99% sprzętu RTV", to jednak dają
    > możliwość sterowania sprzętem najpopularniejszym.
    > Mi się zamarzył e-Mak, polskiej produkcji, ale w międzyczasie odnalazłem
    > zagubionego pilota do wieży, więc odpuściłem sobie wydatek tych /circa/
    > 5 dych...
    > Ale ten e-Mak wciąż za mną chodzi, no nie wiem czemu  :)
    > Choć nawet wyświetlacza nie ma, co wydaje mi się dużą wygodą, ale za to
    > obsługuje się jego apdejtowanie poprzez PC-ta, i (podobno) wciąż
    > dochodzą nowe sprzęty, którymi może zawiadywać.

    Warto robić błędy bo w czasie dyskusji z idiotą okazuje się że jedyny
    prawdziwy argument jaki on posiada to wytykanie błędów.
    Poza przypisywaniem różnym faktom anegdotycznych właściwości. :-)

    Pozdrawiam

  • 139. Data: 2018-07-20 02:11:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 00:15, Mario pisze:

    > Kilka razy pisałem, że jak funkcje smart przestaną poprawnie działać to
    > wtedy można dokupić przystawkę. Nie wiem z czego wynika twój upór w
    > przekonywaniu, że jedynym rozwiązaniem jest zakup nowego telewizora
    > smart. Wybacz ale taki sposób argumentacji jest żenująco słaby
    > intelektualnie. Nie zrozumiałeś co pisałem? Czy może liczysz, że
    > przekonasz nieuważnego czytelnika, który nie śledził dokładnie dyskusji.
    > A może masz jakieś rzeczowe argumenty za tym, że nie da się uzupełnić
    > zużyty "moralnie" sprzęt smart o nowe funkcje przy pomocy przystawki
    > rozszerzającej funkcje zwykłego TV?

    Co nie zmienia statystyki że dla większości stwarza to okazję do
    kupienia nowego telewizora.

    > Wcale mi nie przeszkadza. Ja 7 lat temu też kupiłem TV bez smarta. Bo
    > smarty wtedy były w nielicznych telewizorach, które miały raczej gorszą
    > jakość obrazu (moim subiektywnym zdaniem) niż plazma Panasonic na jaką
    > się zdecydowałem. A teraz sytuacja jest odwrotna i według statystyki
    > którą tu zamieściłem to telewizory bez smart maja zazwyczaj gorszą
    > jakość. I pewnie jakbym miał kupować teraz to kupiłbym smarta. Ale wcale
    > mi nie będzie przeszkadzać jak kupisz sobie teraz tv bez smart. Nie
    > będzie mi też przeszkadzać jak sobie kupisz bez HD czy UHD.

    :-)

    > Jakoś pomijasz fakt, że zdaniem Sebastiana Białego wystarczy powtórnie
    > sparować pilota.

    Nie fakt a opinię. Sparowanie nie pomogło.

    > Wystarczy powtórnie sparować pilota.

    A jak nie wystarczy to mam sobie wytłumaczyć że taka opinia to fakt
    a niedziałający pilot to moja opinia? :-)

    Pozdrawiam

  • 140. Data: 2018-07-20 07:06:59
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2018-07-20 o 01:05, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam nie mam specjalnie nic do ukrycia, ale dla zasady, wolałbym, aby
    > w żadnym momencie, z mojego 500/30 Mbps, nic nie zostało uszczknięte,
    > jeśli tego wprost nie zaakceptuję. Jak zechce coś zaktualizować i da mi
    > o tym znać, to mu net podepnę, a po aktualizacji odepnę bezlitośnie.
    > Telefonu też nie zostawiam podpiętego 24/7/365 do sieci, włączam tylko
    > wtedy, gdy JA korzystam.

    Nic prostszego. Nie wtykasz niczego do gniazdka eth albo nie wpisujesz
    danych do połączenia WiFi i masz zwykły telewizor. Albo jak chcesz mieć
    część funkcjonalności to w taki czy inny sposób nie pozwalasz na wyjście
    tego urządzenia na świat i możesz korzystać lokalnie choćby z DLNA.

    Pozdrawiam

    DD