    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Thu, 19 Jul 2018 17:58:09 -0500

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ph4p9v$tqd$1@node1.news.atman.pl...

    > A komu? Tobie?

    No temu, kto kupuje. Ty oceniasz sobie, ktoś inny sobie i szafa gra.

    > Nie ma sensu kupować urządzenia na 20 lat które za lat trzy
    > utraci sporo ze swojej funkcjonalności.

    Napisz, że Ty nie widzisz sensu... a nie że sensu nie ma.
    Wbrew pozorom telewizory się tak bardzo szybko nie starzeją.
    Tak jak pisałem wcześniej, mój jest kupiony 2012 i po 6 latach
    nie ubyło mu funkcjonalności wcale - a wręcz przeciwnie,
    przybyło mu aplikacji ściągniętych od Samsunga.

    > Jak brak argumentów to zaczynają się przytyki.
    > A ja o budżecie nie pisałem.

    Jakie przytyki? Ja tylko zwracam uwagę, że pewne zakupy ludzie
    robią z pobudek "mam takie widzi-mi-sie" a nie wszystko jest
    zawsze kalkulowane co do złotówki "czy to mi się **opłaca**?".

    > Widać kupujący mieli inne niż ty zdanie.

    Gdzie widać?

    > A nie twój nie aktualizuje. Ciekawe zjawisko. :-)

    Piszę właśnie że AKTUALIZUJE. Czego nie zrozumiałeś?

    > No zobacz, a jednak kupiłeś bez smarta. :-)

    ... bo miałem już BlueRaya ze smartem. I żałuję.
    Czytasz widzę selektywnie, tylko to co chcesz przeczytać.