  • Data: 2018-06-28 13:39:30
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-28 o 01:51, Pszemol pisze:

    > Dlaczego naiwni?

    Bo dają się namówić na nieprzydatny wydatek.

    > I dlaczego mam wydawać tylko tyle ile to "konieczne"? :-)
    > I według czyich kryteriów tą konieczność oceniasz?
    > Telewizor nie jest artykułem niezbędnym do życia, to rodzaj
    > zabawki, jeśli droższy mi się podoba z jakiegoś względu od
    > tego tańszego to dlaczego mam nie wydać więcej na coś,
    > co mi się podoba? Czy na samochód, ciuchy, telefon czy
    > inne rzeczy zawsze wydajesz tylko tyle ile to "konieczne"?

    Jeśli twoje hobby to telewizor to wydawaj ile chcesz.
    Ale nie chwalił bym się takim hobby publicznie. :-)

    > Ja swojego smarta od Samsunga wykorzystuję głównie do Netflixa i Hulu.
    > Tak, te serwisy działają również na pececie, na tabletach i nawet na
    > telefonach, i czasem oglądam coś z Netflixa na tych urządzeniach
    > ale właśnie TV ma większy ekran, lepszy dźwięk i nie musisz
    > go trzymać w ręce: możesz się rozsiąść na kanapie i oglądać :-)

    Ty wykorzystujesz do oglądania materiału w lepszej rozdzielczości.
    I teraz taki jest, były czasy że ludzie kupowali a jedyne źródło
    materiału w $k to były filmiki przyrodnicze na YT.

    > Dla kogoś, kto nie ma smarta ale ma w miarę nowoczesny TV
    > warto rozważyć zakup dodatkowego urządzenia do streamingu
    > wtykanego do TV wprost do gniazdka HDMI w postaci takiego
    > przerośniętego flashdrajwa.

    Biorąc pod uwagę zmiany w kodowaniach i inne cuda warto kupić
    TV bez smarta i dokupić do niego przystawkę która tę rolę
    spełni.

    > Tak, 3D to była ślepa uliczka - ale niejako przy okazji można było
    > kupić bardzo dobry telewizor z bardzo jasnym ekranem który
    > przyda się do oglądania TV w jasnym pokoju mieszkalnym bez
    > konieczności zasłaniania żaluzji - ten mój Samsung jest właśnie
    > jednym z tych 3D dostępnych w 2012 roku i bardzo sobie chwalę
    > jakość obrazu w 2D: wyjątkowo jasny i wyraźny obraz!
    > A więc polecam TV 3D nawet do oglądania 2D.

    A kto ci zagwarantuje że niemodyfikowalny smart w twoim TV nie jest
    też ślepą uliczką?