  • Data: 2010-05-24 09:22:42
    Temat: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrowka hubrydowa?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net> napisał:

    > Sam się przyczyniasz do nadmuchiwania tego wątku. Nie interesuje Cię to
    > nie
    > pisz zamiast pouczać innych co mają lub nie mają robić.
    > [...]
    > A z jakiego powodu Ty piszesz w tym wątku? Pytam całkiem poważnie.

    To odpowiadam całkiem powaznie - w sytuacji, gdy rozpoczyna się kolejny
    tasiemcowy wątek wywołany głupim pytaniem Romka uznałem, że warto niektórym
    przypomnieć, ze wdawanie się w takie bezsensowne dyskusje nic dobrago nie
    przynosi. Ale - jak widać niektórzy tego nie pojmują i wolą ciągnąć
    bezsensowne przepychanki słowne w nieskończoność.
    Nie sil się na odpowiedź - nie warto.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)