    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co sie zepsuło?
    Date: Mon, 23 Aug 2010 13:59:47 +0000 (UTC)

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Hehe. Przyszedl sms, ze podobno naprawione. Wroce do domu, to sie
    > zobaczy.

    Ano też jestem ciekaw. Jeszcze mi się przypomniało, że wcześniej sztab
    operacyjny TP wydał zdalną "expertyzę", że mam uszkodzony aparat, a poza
    tym wszystko jest w porządku. Jak im powiedziałem, że aparat mam odłączony
    od sieci, to już nie wiedzieli co powiedzieć (wyjąłem wtyczkę z gniazdka,
    bo tylko dzwonił, a nie było szans na odebranie).

    --
    Jarek