-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.telia.net!newspeer4.de.
telia.net!de.telia.net!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co się stało z krajową "ósemką"? [Rawa Maz. - Warszawa]
Date: Wed, 10 Feb 2010 06:42:23 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 25
Message-ID: <hkthl7$i89$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hkt844$ik9$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: aarw73.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265781223 18697 83.5.208.73 (10 Feb 2010 05:53:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 05:53:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253779
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "blackmarcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
news:hkt844$ik9$1@mx1.internetia.pl...
> Dawno nie jechałem tą drogą. To co wczoraj zobaczyłem woła o pomstę, tym
> bardziej, że kilka lat temu nawierzchnia na tym odcinku była dużymi
> fragementami remontowana. A co mamy dzisiaj? Olbrzymią liczbę poprzecznych
> przełomów występujących w regularnych odległościach na bardzo długich
> odcinkach. Jedzie się po tym jak pociągiem, co rusz podskakując i słysząc
> stosowny dźwięk.
>
> Czy ktoś wie co się stało z gładką nie tak dawno nawierzchnią? Jest jakaś
> afera? IMO być powinna.
Na odcinku z Warszawy do Mszczonowa zawsze była bardzo nierówna. Odcinek
Mszczonów - Rawa był OIDP całkiem OK. Na pewno porządnie zrobiony był
kawałek od Rawy do zjazdu z A1 na Wrocław (poza spapraną betonówką przed
Tomaszowem).
Zima, śnieg, lód, chemia, słońce robią swoje. Tak będzie zawsze jeśli
kryterium w przetargu jest tylko wykonanie a nie całkowity koszt utrzymania
danego odcinka w danym standardzie przez x lat. Wtedy wykonawcy opłacałoby
się w lepszej technologii zrobić drogę bo mniej by wydawał na późniejsze
remonty a tak to są zupełnie różne budżety.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=