  • 1. Data: 2010-10-07 16:16:17
    Temat: Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    - programy TVP są nadawane jako "TEST" - ale bez Kultury, Historii,
    Sportu ani też TVP HD;
    - nadawców komercyjnych są tylko 4 "stare" programy, a 4 pozostałe to
    na razie "kolorowe pasy";
    - pogorszył się sygnał TVN Warszawa (to chyba w ogóle jakiś MUX-4, no
    ale czego się nie robi dla zaprzyjaźnionej telewizji ;-)

    Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
    zostać osiągnięty? W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 2. Data: 2010-10-07 16:18:56
    Temat: Re: Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    > - programy TVP są nadawane jako "TEST" - ale bez Kultury, Historii,
    > Sportu ani też TVP HD;

    Skąd takie info?
    Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

    Wszystkie powyższe programy jak najbardziej są nadawane.

  • 3. Data: 2010-10-07 16:42:08
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 07-Oct-10 18:18:56, Cavallino napisawszy:

    > Skąd takie info?
    > Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?
    >
    > Wszystkie powyższe programy jak najbardziej są nadawane.
    Przeskanowałem przed chwilą, zanim napisałem ten post. Mam 3 programy
    TVP + 4 komercyjne + TVN W-wa czyli to co było i przed 30.09 ale
    liczyłem że teraz będzie coś więcej...

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2010-10-07 16:48:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dnia 07-Oct-10 18:18:56, Cavallino napisawszy:

    > Przeskanowałem przed chwilą, zanim napisałem ten post. Mam 3 programy
    > TVP

    Powinieneś mieć 7 programów TVP z mux-3.
    Spróbuj jeszcze raz - przeskanuj osobno kanał na którym masz mux-3.

    Może coś chwilowo wyłączyli, w końcu to ciągle testy.

  • 5. Data: 2010-10-07 17:10:35
    Od: jurkas <m...@o...pl>

    Dnia 2010-10-07 18:48, * Cavallino napisaB:

    > Powinieneś mieć 7 programów TVP z mux-3.
    > Spróbuj jeszcze raz - przeskanuj osobno kanał na którym masz mux-3.
    >
    > Może coś chwilowo wyłączyli, w końcu to ciągle testy.

    Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info, wystarczy sprawdzić
    na stronie Emitela.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 6. Data: 2010-10-07 18:55:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jurkas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Z Raszyna są nadawane jedynie TVP1, TVP2 i TVP Info,

    No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
    Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

  • 7. Data: 2010-10-07 20:35:29
    Od: Brooks <d...@g...com>

    > No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
    > Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

    Sorry bo nie zrozumialem gdzie u nas? W Polsce "A"? Bo raczej nie w
    Polsce "B"!

    Ogólnie ujmujac sieje sie ferment w eterze. Moze nawet za zgoda UKE?

    > - pogorszył się sygnał TVN Warszawa (to chyba w ogóle jakiś MUX-4, no
    > ale czego się nie robi dla zaprzyjaźnionej telewizji ;-)

    To zdanie najlepiej oddaje cala sytuacje NTC w Polsce.

    > liczyłem że teraz będzie coś więcej...

    Bedziesz mial "gwiazde" na stadionie narodowym za 10 baniek! Siec
    cicho.

    >Przeskanowałeś eter w ostatnim tygodniu?

    Tak! Modli sie dwa razy dziennie rano i wieczorem a skanuje eter
    regularnie do sniadania i kolacji.

    >Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
    >zostać osiągnięty?

    Po smierci: raj albo piekielko.

    > W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

    W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
    w dupie.

    Wiecie co.. po roku 1989 w tej Polsce wiele zmienilo sie na lepsze ale
    teraz to juz jest poprostu chamówa i chyba czas bedzie wyjsc z tym
    wreszcie na ulice.

    A zamiast "cyfrowej" zostawia Polske oszukana i tyle.

    --
    Brooks

  • 8. Data: 2010-10-07 21:39:30
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
    > zostać osiągnięty? W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

    było mówione na ten temat kilka postów wcześniej
    tu masz daty wprowadzenia MUX 1,2,3
    http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowiecki
    e&lok=s364r4n4r424o414m3l2l3s5g4f41648t4y3y3c2o3f5x4
    t5n4n5k5h5d4m5l5

    Arek.

  • 9. Data: 2010-10-08 18:59:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brooks" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > No fakt, oni puszczają mux-1, a nie mux-3 tak jak u nas.
    > Mój błąd, byłem przekonany że emitują ten sam multipleks.

    >Sorry bo nie zrozumialem gdzie u nas? W Polsce "A"?

    Tak, w Wielkopolsce dokładniej.

    > W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

    >W innych osrodkach ... a TVP ma ich troche w Polsce, jest tylko palec
    >w dupie.

    Ano jak widzisz w Poznaniu jest lepiej.
    Nie ma TVN Warszawa, za to jest TVP Sport, TVP HD, Kultura i Historia.

  • 10. Data: 2010-10-08 19:32:24
    Od: jurkas <m...@o...pl>

    Dnia 2010-10-08 20:59, * Cavallino napisaB:

    > Ano jak widzisz w Poznaniu jest lepiej.
    > Nie ma TVN Warszawa, za to jest TVP Sport, TVP HD, Kultura i Historia.

    Nie bój, nie bój, jeszcze wam zabiorą :) (TVP Sport)