  • 11. Data: 2012-03-05 22:44:58
    Temat: Re: Co sądzicie o subaru foresterze?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-05 09:49:43 +0000, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

    > (ciach truizmy i idiotyzmy)

    "(jak rozumiem 100 zł dołożone przez znajomego do ceny zrujnowałoby mu
    budżet na następne 8 lat)"
    Zasugeruj znajomemu, by najpierw porozmawiał z mechanikiem, u którego
    będzie serwisował ten pojazd.
    Następnie może albo z nim przyjechać (to te 100 zł) i obejrzeć, albo
    przeemailować ci listę zadań, czyli elementów do obejrzenia...

    "Ale chcesz wiedziec wiecej jedzcie na przeglad do warsztatu
    zajmujacego sie subaru. Przydziadujesz 100zl, a bedzie trzeba wydac 5
    tysiecy zeby to doprowadzic do ladu."

    Oczywiście nie będziesz miał jaj, by zauważyć i skomentować.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-03-06 00:14:56
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    On 2012-03-05 09:49:43 +0000, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

> [...]

    tysiecy zeby to doprowadzic do ladu."

    Oczywiście nie będziesz miał jaj, by zauważyć i skomentować.

    Uważam, że dyskusja z typem, który nie rozumie tego, co czyta i co komentuje
    nie ma większego sensu. Nie rozumiesz znaczenia słowa "truizm"?
    Pamiętam "dyskusję" z Tobą, kiedy napisałem, że to nie prędkość zabija a
    głupota, z czym z całej siły polemizowałeś, twierdząc, że to jednak nie
    prędkość zabija - dla wszystkich wokół oczywiste było, że powtarzasz moją
    teze, tylko ty idiotycznie dalej brnąłeś w wygłaszanie truizmów.
    Dokładnie tak, jak tutaj.

  • 13. Data: 2012-03-06 14:15:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-05 23:14:56 +0000, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

> [...]
    >

    > Uważam, że dyskusja z typem, który nie rozumie tego, co czyta i co
    > komentuje nie ma większego sensu. Nie rozumiesz znaczenia słowa

    Czyli miałem rację - brak ci cojones.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-03-06 14:54:06
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    On 2012-03-05 23:14:56 +0000, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

    > "truizm"?
    >

    >Czyli miałem rację - brak ci cojones.

    Do dyskusji z kimś, komu brakuje wiedzy, umiejętności czytania ze
    zrozumieniem, inteligencji, zdolności do przyznania się do pomyłki, odrobiny
    przyzwoitości i obiektywizmu?
    Tak, rzeczywiście brakuje mi do tego "jaj". Ale z Kapitanem Obwiesiem
    dyskutują tylko dzieciaki z zespołem Downa, naprawdę.

    --
    Yogi(n)